پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » اصلاح‌طلبان با طرفداران خود صادقانه برخورد کنند
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - سرخط خبرها

اصلاح‌طلبان با طرفداران خود صادقانه برخورد کنند

خرداد ۱۲, ۱۳۹۵ 7۰90

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ محمد حسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به شکست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نتیجه انتخابات مجلس این را نشان می‌دهد که لاریجانی با اختلاف زیاد عارف را پشت سر گذاشت.

وی افزود: شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات ۷ اسفند درحالی است که این جریان با توپخانه رسانه‌ای شان به دنبال القاء پیروزی در انتخابات بودند و اینکه فتح‌الفتوح انجام داده‌اند و توانسته‌اند مجلس را فتح کنند.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه تصویر سازی رسانه‌ای اصلاح‌طلبان هیچگاه با واقعیت منطبق نیست، گفت: اینکه رسانه‌های اصلاح‌طلب پیروزی در انتخابات را به حامیان و طرفداران خود مخابره کردند، درحقیقت به طرفداران خود خیانت کردند. چراکه با نتیجه امروز مجلس خبرگان و شورای اسلامی عیان شد که آنها در اقلیت هستند.

قائد شرف با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در سابقه خود ید طولایی در وارونه جلوه دادن واقعیات دارند، گفت: همین وضعیت را ما در فتنه ۸۸ مشاهده کردیم که اصلاح‌طلبان می‌خواستند با جنجال‌سازی رسانه بازی باخته را برد جلوه دهند. همانطور که حباب توخالی تقلب در سال ۸۸ برای طرفداران اصلاحات ترکید، امروز نیز حباب پیروزی در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برای آنان ترکید.

دبیر دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: رسانه‌های اصلاح طلبان و حامیان دولت در سه ماه مدام بر طبل پیروزی لیست امید در مجلس خبرگان و شورای اسلامی کوبیدند ولی امروز با مشخص شدن واقعیت دیگر پاسخی ندارند که به طرفداران خود بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوب است اصلاح‌طلبان با طرفداران خود صادقانه برخورد کنند چراکه فضاسازی رسانه‌ای آنان برای مدت کوتاهی دوام می آورد و پس از گذشت مدتی واقعیت خود را نشان می‌دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت