شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار » خبرگان ملت با انتخاب آیت الله جنتی شجاعت خود را نشان دادند
اخبار - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم

خبرگان ملت با انتخاب آیت الله جنتی شجاعت خود را نشان دادند

خرداد ۸, ۱۳۹۵ 4۰87

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)،بهزاد ایزدپناه مسئول کمیسیون سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت  اظهار داشت: دشمن در انتخابات اخیر به دنبال تهی‌کردن مجلس خبرگان از عناصر انقلابی و ولایی بود اما  انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان نشان داد مجلس خبرگان انقلابی مانده است و دشمن به هدف خود نرسیده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه آیت الله جنتی بعنوان عمار انقلاب در خط مقدم جبهه های دفاع از نظام و انقلاب قرار دارد، گفت: آیت الله جنتی، روحانی برجسته و شناخته شده‌ای است که سال‌ها در سمت دبیری شورای نگهبانی به پاسبانی از قانون اساسی ایستاده و به همین دلیل در طول سال های متمادی همواره مورد هجوم و تخریب جریانات داخلی و خارجی بوده است.

وی با اشاره به هجمه رسانه‌های خارجی و داخلی معاند با نظام جمهوری اسلامی افزود: این هجمه‌ها تا جایی پیش رفت که بی بی سی در اظهار نظری مداخله جویانه خواستار رأی ندادن به آیت الله جنتی شد اما ملت بصیر با رأی خود به استکبار جهانی «نه» گفتند.

ایزدپناه در ادامه سخنان خود گفت: آیت الله جنتی به علت جایگاه خود و نوع نظارت شورای نگهبان هیچگاه فرصت دفاع از خود را نیافته و همواره مظلوم واقع شده است. این فقیه بصیر همواره در خط مقدم جبهه های دفاع از نظام و انقلاب قرار داشته است.

مسئول کمیسیون سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: خبرگان ملت با انتخاب آیت الله جنتی به ریاست این مجلس دشمن شناسی دقیق خود و جریان شناسی قوی از جریانات سیاسی داخل و خارج نظام را نشان دادند.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: خبرگان ملت با انتخاب آیت الله جنتی شجاعت خود را نشان دادند. این تصمیم گیری باعث افزایش اعتماد بیش از پیش مردم به مجلس خبرگان می‌شود؛ تا در شرایط سخت و حساس کشور تصمیمات درست و سرنوشت سازی را اتخاذ کند. انتخاب آیت الله جنتی به معنی بهترین انتخاب در حساس‌ترین شرایط کشور بود.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت