جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» دسته‌بندی نشده » مکتب رئیسعلی را زنده نگه میداریم
دسته‌بندی نشده

مکتب رئیسعلی را زنده نگه میداریم

شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ 7۰67

به گزارش واحد تبلیغات اتحادیه تحکیم وحدت به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری ویژه برنامه‌ای بصورت پیوسته در روز ۱۲شهریور برگزار شده است.

ابتدا دانشجویان دانشگاه‌های تهران تجمعی مقابل وزارت امور خارجه صورت دادند که ضمن محکومیت سکوت این وزارتخانه در برابر اهانت به اسلام، پلاکاردهایی با شعارهای مسلمانان در ظلم ، وزارت خارجه درخواب و همچنین سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن در دست داشتند.

دانشجویان در این تجمع از وزارت امور خارجه نسبت به دیپلماسی ضداستعماری در مقابل زیاده‌خواهان غربی مطالبه جدی داشتند و همچنین با هشتک کشور‌های مختلف شرایط سخت مسلمانان را یادآور شدند.

دومین برنامه در پی اقدام وقیحانه قرآن سوزی در کشور سوئد و نروژ بود که یک تجمع پرشوری با حضور دانشجویان و همچنین اقشار مختلف جامعه انجام شد. در این تجمع دانشجویان با ندای الله اکبر و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل دانشجویان خشم خود را نسبت به این اهانت اعلام کردند.

در ادامه نطق کوتاهی از جانب دبیر واحد بین الملل اتحادیه تحکیم قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز های گذشته باخبر شدیم که در سوئد و نروژ قران توسط شهروندان این کشور به آتش کشیده است.‏آتش زدن قرآن نشان دهنده بی‌احترامی به دین اسلام است. این کار توهین به عقاید دیگران و مغایر با ارزشهای انسانی و حقوق بشر است.

‏چقدر حقوق بشر و احترام به عقاید در غرب این روزها پوچ و بی‌ارزش شده است. آتش زدن قران مانند سایر اتفاقات که در گذشته رخ داده ، دوباره این مسئله که غرب همچنان توحش و بی فرهنگی دارد را به جهان نشان داده است ، این صورت واقعی مدعیان آزادیست که میخواهند برای جهان نسخه مدیریتی بپیچند.

اسلام هراسی را تا کی میخواهید ادامه دهید ، هرچقدر این موضوع را ادامه دهید خروش و عصبانیت مسلمانان دین‌دار و غیرمسلمانان که به انسانیت و آزادی توجه دارند بیشتر میکنید. ما دانشجویان مسلمان و انقلابی از این اتفاقات به سادگی نمیتوانیم عبور کنیم و این مسئله را اول از وزارت خارجه دنبال میکنیم و خودمان هم این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین و این را بدانید دین خدا هرگز خاموش نخواهد شد.

در انتهای این تجمع یک جلد قرآن با ترجمه انگلیسی جهت مطالعه و تبیین چهره‌ واقعی اسلام ناب محمدی به سفارت سوئد هدیه داد شد.

بخش آخر برنامه در فضای مجازی بصورت طوفان توئیتری با هشتک کابوس استعمار و همچنین بازنشر بخشی از نامه شهید دلواری به مجتهد برازجانی داخل اینستاگرام منتشر شد.متن نامه کامل نامه در پیوست گزارش اراسه شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت