سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 23 ساعت :
» بیانیه ها » بیانیه » اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به معاون‌های آموزشی وزارت علوم و بهداشت خواستار تاخیر در زمان برگزاری امتحانات دانشجویان جهادی اعزام شده به استان سیستان و بلوچستان شد.
بیانیه - بیانیه ها

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به معاون‌های آموزشی وزارت علوم و بهداشت خواستار تاخیر در زمان برگزاری امتحانات دانشجویان جهادی اعزام شده به استان سیستان و بلوچستان شد.

بهمن ۲۴, ۱۳۹۸ 4۰92

در این نامه آمده است:

همانطور که استحضار دارید، بیش از ۴ روز از وقوع سیل سهمگین در استان سیستان و بلوچستان می گذرد و ۲۹۲ روستای این استان با آبگرفتگی شدید مواجه شده است و حضور گروه های امدادی و جهادی برای کمک به هموطنان عزیزمان در این استان بیش از پیش لازم می نماید.

به همین منظور از جنابعالی درخواست می‌نماید، جهت تسهیل حضور دانشجویان تحت عنوان گروه‌های جهادی در استان سیستان و بلوچستان، امتحان آن دسته از دانشجویان داوطلبی که به مدت یک هفته قصد اعزام به آن استان را دارند پس از پایان امتحانات مجددا برگزار گردد تا ندای یاری رسانی هموطنانمان در سیستان و بلوچستان در این ایامِ سخت ، بدون پاسخ باقی نماند.

همچنین لازم به ذکر است طبق تجربه سیل فروردین ماه امسال، تشکل های دانشجویی در هر دانشگاه، آمادگی جمع آوری کمک و ثبت نام جهت اعزام به مناطق سیل زده را دارند که این مهم با کمک مسئولین هر دانشگاه بهتر و سریعتر تحقق خواهد یافت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت