پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» مصاحبه ها » مصاحبه » رئیس جمهور افکار عمومی را با اظهارات حاشیه‌ای منحرف نکند.
مصاحبه - مصاحبه ها

رئیس جمهور افکار عمومی را با اظهارات حاشیه‌ای منحرف نکند.

شهریور ۵, ۱۳۹۸ 9۰95

دانشور خدابنده‌لو دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: بهتر است آقای روحانی برای تامین منافع ملی هیچ اقدامی نکند چون تاکنون حرکت دولت در جهت منافع ملی به ضرر مردم تمام شده است.

وی ادامه داد: وقتی که صحبت‌های رئیس جمهور فرانسه و آقای روحانی را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم پازل دیدار رییس جمهور با ترامپ تکمیل می‌شود.

خدابنده‌لو تصریح کرد: آقای روحانی بگذارد حداقل بگذارند مدتی حرفهای دوازده خرداد بگذرد بعد حرفهای جدید و متناقضی بزند، نمی دانیم کدام حرفشان را باور کنیم اینکه بالاخره باید ایستادگی و مقاومت کرد یا تسلیم خواسته های مستکبران شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: البته ملت راه خود را با انتخاب منطق مقاومت پیدا کرده است و از رییس جمهور می خواهیم از لفظ و اسم منافع ملی سوء استفاده نکرده و افکار عمومی را با حرفهای حاشیه‌ای و دوقطبی منحرف نکند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: شش سال است کشورا را معطل برجام کرده و عزت و معیشت مردم را به مذاکرات گره زده اند تا مشکلات مردم را حل کنند که به اعتراف وزیر امور خارجه منافعی از برجام حاصل نشده است و علاوه بر اینکه عزت به پاسپورت برنگشت چرخ زندگی مردم هم سه قفله شده است.

وی اضافه کرد: حل مشکلات نه در مذاکره بلکه در اعتماد کردن به جوانان و در نگاه به داخل کشور است. با توجه به رویکرد دولت منتظریم تا خبرهای جدیدی مبنی بر اینکه نمی گذارند برویم و مذاکره کنیم و گرنه تمامی مشکلات حل می شود بشنویم.

خدابنده‌لو در خاتمه اظهار داشت: مسلما با فرستادن آقای ظریف پشت درهای بسته گروه جی ۷ چیزی عاید ملت نمی‌شود و ما می‌دانیم که این سفر زمینه سازی برای دیدار با ترامپ است. 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت