پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » حسینی عضو شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت: سی و ششمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت از ۲۵ تا ۲۸ تیر در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود
اخبار - مصاحبه - مصاحبه ها

حسینی عضو شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت: سی و ششمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت از ۲۵ تا ۲۸ تیر در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

تیر ۲۵, ۱۳۹۸ 5۰121

سی و ششمین نشست سالانه اتحادیه #دفترتحکیموحدت این هفته در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه ۹۸ در دانشگاه #تبریز برگزار خواهد شد.

محوریت این نشست انتخابات شورای مرکزی اتحادیه است که هرساله با حضور اعضای شورای عمومی، برگزار می‌گردد.
در این نشست آخرین شورای عمومی در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ برقرار خواهد بود.
در کنار انتخابات، نشست های هم اندیشی شورای مرکزی و اعضای اتحادیه برقرار خواهد شد تا راهبردهای سالانه مشخص گردد.
همچنین آخرین مرحله از دوره آموزشی « #السابقون » به همت واحد آموزش اتحادیه برگزار خواهد شد. در این مرحله از شرکت کنندگان برگزیده این دوره نیز تقدیر خواهد شد.
از حضور چند تن از ادوار اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در این نشست استفاده خواهد شد تا از تجربیات آن ها درخصوص عملکرد جنبش دانشجویی در موضوعات مختلف استفاده شود.
در این نشست علاوه بر ابعاد تشکیلاتی، به ابعاد محتوایی پرداخته خواهد شد. شعار نشست پایان دوره ۹۸ همچون نشست میان دوره که در بهمن ماه در شهر قم برگزار گردید، « #نوسازیمشارکت، #کارآمدیجمهوریت» خواهد بود و از اساتید دعوت به عمل آمده است.
در ویژه برنامه هایی با حضور کارشناسان به موضوعات محوری اتحادیه و بررسی ابعاد مختلف آن ها پرداخته خواهد شد؛ از جمله #مشارکتمردمی، #شورایعالیانقلابفرهنگی، اسلامی شدن دانشگاه ها، فضای بین الملل و…
درحوزه بین الملل با توجه به سخنان حضرت آقا در دیدار اخیر با دانشجویان ویژه برنامه ای برگزار خواهد شد.
همچنین « #نشست_برهان » بستری برای مشارکت اعضای دفتر تحکیم در فعالیت های محتوایی است که برای دومین سال پیاپی برگزار خواهد شد. در نشست های تخصصی برهان برگزیدگان در سه حوزه به این شرح برگزار به ارائه مقالات خود خواهد پرداخت: سیاسی با موضوع «بررسی و نقد بسترهای اعتراض مدنی به عنوان وجهی از مشارکت مردمی» ، فرهنگی با موضوع « #جوانان، چالش ها و دانشگاه اسلامی» و زنان با موضوع « #زنان و مجلس شورای اسلامی» برگزار خواهد شد. همچنین نشست عمومی برهان با موضوع «جایگاه آرمان آزادی در منظومه ی مردم سالاری دینی» بستری برای ارائه دیدگاه های اعضای این اتحادیه خواهد بود.
اعضای دفتر تحکیم وحدت سالی دوباره در نشست های میان دوره و پایان دوره گردهم می‌آیند و از برنامه های تشکیلاتی و محتوایی برای هم افزایی بیشتر در عملکرد یک ساله خود استفاده می‌نمایند.

? گزارش در خبرگزاری ها:

http://fna.ir/dat89r

http://iusnews.ir/fa/news-details/319465

http://snn.ir/003GCw

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت