پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » امضای طومار مردمی در محکومیت بدعهدی و خباثت کشورهای طرف برجام و نفی هرگونه مذاکره با موضوع جدید در نمازجمعه امروز تهران
اخبار - دسته‌بندی نشده

امضای طومار مردمی در محکومیت بدعهدی و خباثت کشورهای طرف برجام و نفی هرگونه مذاکره با موضوع جدید در نمازجمعه امروز تهران

تیر ۲۵, ۱۳۹۸ 4۰79

[متن کامل طومار:

?ایالات متحده‌ #آمریکا امروز در حالی برای از سرگیری #مذاکرات نماینده‌ خود یعنی #نخست وزیرژاپن را به ایران فرستاده؛ که بیشتر از هر زمان دیگری چهره‌ی استکباری و رویکرد قلدرمآبانه‌اش بر ملت‌های جهان آشکار شده است.

?اکنون با تجربه‌ی پرهزینه‌ای به نام برجام نتیجه‌ی تلخ اعتماد به آمریکا و مذاکره با او در حافظه جمعی ملت ایران ثبت شد.
اما اشتباه بزرگ آنجاست که غرب و رویکرد استعماری را فقط در آمریکا و فقط در سیاست امثال جمهوری‌ خواهانی همچون #ترامپ خلاصه کنیم؛ حال آنکه رویکرد استعماری نسبت به ملت‌ها نه تنها شامل دیدگاه‌های مختلف سیاستمداران آمریکا از #اوباما و #کلینتون گرفته تا #بوش و ترامپ می‌شود؛ که کشورهای اروپایی را هم در بر می‌گیرد.

?همانگونه که در حال حاضر شاهد سیاست‌های وقیحانه‌ی دولت #انگلستان و سفارتش در کشورمان هستیم که خاطرات حضور ۲۰۰ ساله‌ی #روباه_پیر در کشورمان تا قبل از انقلاب اسلامی را زنده می‌کند.

?ترتیب #جشن_تولدی را برای ملکه‌ کشورشان می‌دهند؛ جمعی از ایرانیان را برای حضور در این مراسم به سفارت دعوت می‌کنند و زمانی هم که اعتراض می‌کنیم حیله‌گرانه می‌گویند این مراسم هر سال برپا می‌شده اما امسال به واسطه تحریم‌ها قصد داریم هزینه‌ی آن را از جیب اسپانسرهای ایرانی تامین کنیم!

?این سیاست‌های خصمانه و حیله‌گرانه دولت انگلستان می‌تواند دامنه‌ی وسیعی پیدا کند چنانچه مشی سیاست خارجی کشورمان مستحکم‌تر و مقتدرتر نشود.
به همین جهت ضمن محکوم کردن اقدامات پلید و‌ خبیث دشمنان نظام انقلابی ایران با سردمداری آمریکا و انگلستان ، از #وزارت_خارجه‌ کشورمان انتظارِ رویکردی قاطع در برابر کشورهای غربی و سیاست خارجی پویاتر را داریم که فعالیت خود را محدود به کشورهای غربی نکند و منافع ملت ایران را در قالب سیاست خارجی و با اقتدار مضاعف در اقصا نقاط جهان بجوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت