شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار » دبیر دفتر تحکیم وحدت: برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در تهران چه موضوعیتی دارد؟
اخبار - مصاحبه - مصاحبه ها

دبیر دفتر تحکیم وحدت: برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در تهران چه موضوعیتی دارد؟

تیر ۲۵, ۱۳۹۸ 7۰76

جمهوری اسلامی و مردمش چه نسبتی با یک جنایتکار دارند که بخواهد میزبانی جشن تولدش را هم داشته باشند؟

علی دهقان دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: دولت انگلیس در طول تاریخ جنایات زیادی را در ایران مرتکب شده و هر ایرانی از گذشته‌های دور تا به امروز آنچه از انگلستان به خاطر دارد خباثت و آدمکشی است.

وی ادامه داد: حتی نسل امروز نیز آنچه از کتاب های درسی تاریخ بیشتر در ذهن دارد مربوط به خیانت های انگلیس در قراردادها و جنگ ها در تاریخ رابطه دو کشور است.

دهقان تصریح کرد: سوال اینجاست برگزاری جشن تولد ملکه در تهران و در سفارتخانه انگلیس چه موضوعیتی دارد؟ جمهوری اسلامی و مردمش چه نسبتی با یک جنایتکار دارد که بخواهد میزبانی جشن تولدش را هم داشته باشد؟ ملکه انگلیس و دولت فعلی انگلیس هر نفسی که می کشند نفس هزاران انسان بی گناه را در اقصی نگاه جهان می‌برند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت افزود: دانشجویان انقلابی با مرور کشتار ۹ میلیونی مردم ایران در جریان جنگ جهانی اول و خیانت ها و خباثت‌های دیگر از جمله قرار داد دارسی، قرارداد رویتر، قرارداد گس-گلشائیان و کودتای ۲۸ مرداد و فتنه ۸۸ و تحریم های خبیثانه در ۴۰سال گذشته نسبت به این اتفاق بی تفاوت نخواهند نشست تا شرابخواری و پایکوبی جنایتکاران انگلیسی از جیب ایران و ایرانی در سفارت انگلستان رقم بخورد.

دهقان اظهار داشت: ما معتقدیم این تلاش ها برای عادی سازی روابط ایران و انگلیس برنامه ریزی شده است اما پروژه تطهیر انگلستان مثل گذشته به ثمر نخواهد نشست.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت