جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 29 ساعت :
» اخبار » مسئول خواهران دفتر تحکیم وحدت: با میزگرد‌های حوزه زنان مسئولین را به چالش کشیدیم.
اخبار - دسته‌بندی نشده - مصاحبه - مصاحبه ها

مسئول خواهران دفتر تحکیم وحدت: با میزگرد‌های حوزه زنان مسئولین را به چالش کشیدیم.

تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 9۰91

در سال ۹۷ ویژه نامه‌هایی در حوزه بانوان با موضوع حضور اجتماعی زنان نیز منتشر کردیم که بازخورد‌های بسیار خوبی در سطح جامعه و مسئولین داشت.

نرگس السادات حسینی، عضو انجمن تحکیم وحدت و مسئول بخش حوزه زنان این انجمن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون فعالیت‌هایی که این انجمن در حوزه زنان سال ۹۷ انجام داده است، گفت: طبق روال همیشگی نشریه ندای تحکیم وحدت را برای حوزه زنان در سال ۹۷ منتشر کردیم و یک شماره آن پیرامون مباحث مربوط به دختران و فضای مجازی و شماره بعدی آن درباره امنیت دختران بود. 

وی ادامه داد: ما در سال ۹۷ ویژه نامه‌هایی در حوزه بانوان با موضوع حضور اجتماعی زنان نیز منتشر کردیم که بازخورد‌های بسیار خوبی در سطح جامعه و مسئولین داشت خصوصا به دلیل اسمی که برای آن انتخاب شده بود با عنوان زنان رهبران جامعه، از اقبال خوبی برخوردار شد. همچنین تلاش کردیم تا به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در بحث زنان و خانواده دعوت کنیم تا درباره عملکردشان پاسخگو باشند و مورد نقد و بررسی دانشجویان قرار بگیرند. 

این عضو انجمن تحکیم وحدت تصریح کرد: همچنین از نماینده‌های فراکسیون زنان مجلس دعوت کردیم و همچنین معاونت امور زنان و خانواده هر سه دوره دعوت کردیم و همچنین نمایندگان زنان شورای اجتماعی و فرهنگی زنان را نیز به میز مناظره کشاندیم. همه این‌ها به سوالات دانشجویان درباره عملکردی که در این مدت داشتند پاسخ دادند.

حسینی گفت: انجمن‌های دانشکده‌های مختلف ما هر کدام نشریات مخصوص به خود را در حوزه زنان دارند و فعالیت ویژه خود را در این حوزه ادامه می‌دهند. همچنین در دیداری که با رئیس صدا و سیما در سال ۹۷ داشتیم مطالبات خود را در حوزه زنان پیگیری کردیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت