جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 29 ساعت :
» اخبار » غرفه دفتر تحکیم وحدت همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران برپا می‌شود.
اخبار - مصاحبه ها

غرفه دفتر تحکیم وحدت همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران برپا می‌شود.

تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 6۰92

سارا عاقلی، دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: غرفه دفتر تحکیم وحدت به مانند سال‌های گذشته در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه غرفه دفتر تحکیم شامل یک بخش عمومی و یک بخش خواهران است، افزود: در بخش خواهران این غرفه که توسط واحد خواهران دفتر تحکیم وحدت مدیریت می‌شود، به معرفی دستاورد‌های انقلاب در حوزه زنان و خانواده در قالب فیلم و پوستر می‌پردازیم. همچنین در رابطه با جایگاه زنان در جمهوری اسلامی با مردم گفتگو می‌کنیم.

عاقلی بیان کرد: در بخش عمومی غرفه تحکیم وحدت نیز با توجه به رویکرد این اتحادیه در مورد مشارکت در نظام اسلامی با مردم وارد گفتگو می‌شویم.

وی با بیان اینکه نشریه تحکیم با موضوع بررسی جمهوریت نظام اسلامی و آسیب شناسی انواع سطوح مشارکت در آستانه دهه پنجم انقلاب نیز همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت گسترده بین مردم توزیع می‌شود، افزود: در این نشریه به جایگاه زنان در انقلاب اسلامی، کادرسازی انقلاب اسلامی، صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرز‌ها و دانشگاه اسلامی در تراز انقلاب پرداخته شده است.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: هر ساله همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن مرسوم است که دستاورد‌های علمی، اقتصادی، نظامی و فناوری انقلاب اسلامی بازخوانی می‌شود و این خوب است، ولی دستاورد انقلاب اسلامی خیلی بالاتر است در واقع دستاورد انقلاب اسلامی خود مفهوم جمهوری اسلامی است و این موضوعی است که خودش بستر ساز پیشرفت‌های علمی، فناوری، اقتصادی و نظامی شده است به همین دلیل ما در غرفه تحکیم وحدت دستاورد بزرگ انقلاب یعنی مفهوم جمهوریت را با حضور مردم مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

عاقلی با اشاره به اینکه جمهوریت دستاوردی است که از ابتدای انقلاب تاکنون مردم را در رویداد‌های سیاسی محل رجوع قرار داده، اظهار کرد: هدف ما در این غرفه ارزیابی میزان و نوع مشارکت مردم در نظام اسلامی و بررسی خلأ‌های آن برای حرکت به سمت اصلاح است.

گفتنی است، غرفه دفتر تحکیم وحدت همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران در جنوب خیابان انقلاب حدفاصل خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه برپا می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحکیم نگار «خبرنگار»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت