جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » از تخریب یکدیگر دوری کنیم چراکه این تنها به سود دشمن است
اخبار - تحکیمی ها

از تخریب یکدیگر دوری کنیم چراکه این تنها به سود دشمن است

بهمن ۲۳, ۱۳۹۲ 7۰170

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛مهمترین محورهای سخنان بهجت قاسمی؛ همسر شهید مجید شهریاری، شهید فناوری هسته‌ای که عصر امروز در جمع دانشجویان و اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دانشگاه بیان شد بدین شرح است:
– بداخلاقی‌ها تنها به بر هم زدن وحدت در جامعه کمک می‌کند و غرب هم به دنبال همین مسئله است، از این رو باید بداخلاقی را کنار گذاشت.

– بالاخره در این مساله توافقنامه ژنو به مردم فشار آمده است. عده‌ای آمده‌اند و به دنبال این هستند که به باز کردن فضا از فشار کم کنند که مقام معظم رهبری در این باره گفته‌اند: این مذاکرات هم امتحان است شاید بتوانیم از فشارهایی که بر مردم وارد می‌شود کم کنیم.

– مذاکره شوخی نیست. در یک طرف ۶ کشور قدرتمند در دنیا هستند و در گوشه‌ دیگر نیز ایران تک و تنها قرار دارد. مگر می‌شود که در جریان مذاکره ما حرفی را بیان کنیم و آنها قبول بکنند حتی در یک خانه هم برادر بزرگتر به خواهر کوچکتر زور می‌گوید و ممکن است خواهر کوچکتر مجبور شود برخی از حرف‌ها را قبول بکند.

– قراردادی که ایران در زمان آقای خاتمی امضا کرد با قراردادی که هم اکنون امضا شده است بسیار متفاوت است. آن قرارداد در اوج ناتوانی امضا شد اما امروز ایران توانمند است.

– در طول ۷-۸ سال اخیر نیز انصافا کار بزرگی انجام شد و به اتکاء همین کار ۷ یا ۸ ساله است که ما می‌توانیم با ۱۹ هزار سانتریفیوژ نصب شده بر سر میز مذاکره برویم.

– نباید از انصاف دور شد که در دوره گذشته نیز کارهای فراوانی انجام شده است. نترس‌ترین رئیس‌جمهور ما رئیس‌جمهور قبلی بود اما مشکلی که در این باره وجود داشت مشکل اخلاق بود.

– چرا باید برخی از مقامات دولت دستاوردهای دوره گذشته را نفی بکنند. ما باید به اخلاق توجه بیشتری نشان دهیم.

– مذاکرات فعلی نیز یک تجربه است.

– باید از فضای تخریبی و تخریب یکدیگر دوری کنیم چرا که تنها دشمن از تخریب‌های موجود سود خواهد برد.

منبع خبر:

نسیم

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت