پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 28 ساعت :
» اخبار » اخبار برگزیده » فراخوان شرکت در نشست های تخصصی “برهان”
اخبار برگزیده

فراخوان شرکت در نشست های تخصصی “برهان”

خرداد ۲۵, ۱۳۹۷ 5۰59

" أَمَّنْ یَبْدَأُ الْخَلْقَ ثُمَّ یُعِیدُهُ وَمَنْ یَرْزُقُکُمْ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ" آیه ۶۴ سوره نمل

” … اگر تشکّلهای دانشجویی و جریان دانشجویی بخواهند یک چنین تأثیرگذاری‌ای را به‌دست بیاورند، الزاماتی دارد؛ این الزامات را باید رعایت کنند. یکی از این الزامات عبارت است از کار بر روی مفاهیم اسلامی، یعنی عمقی روی مسائل کار کردن؛ سطحی‌نگری ضرر میزند. من البتّه امروز در صحبتهایی که این دوستان کردند -در بعضی از صحبتها، حالا نمیگویم در همه‌ی آنها- نشانه‌های تعمّق را مشاهده کردم. دیدم خوشبختانه جوان دانشجو به مسائل، با نگاه عمقی نگاه میکند. این شرط اوّل است…”
مقام معظم رهبری، دیدار دانشجویی ماه رمضان ۱۳۹۴

با توجه به لزوم بررسی عمیق مسائل و مفاهیم اسلامی و انقلابی ، نشست های تخصصی برهان در سه زمینه ی سیاسی ، فرهنگی و حوزه “زن و خانواده” برگزار می شود. داوطلبان شرکت در برهان تخصصی در هر یک از زمینه های فوق می توانند در مرحله اول در مورد یکی از محورهای مورد نظر یادداشت ها و مقالات خود را که شامل توضیحاتی در مورد محور انتخابی، نقد و تحلیل مسئله و ارائه راهکار می باشد، برای دبیر سیاسی، دبیر فرهنگی و مسئول دفتر خواهران اتحادیه ارسال کنند. نفرات برگزیده هر حوزه، مطالب خود را در ۱۵ دقیقه در حضور دانشجویان حاضر در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت و داوران ارائه خواهند داد.

به نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

محورهای مورد نظر به تفکیک هر بخش در پیام های بعدی ارائه خواهند شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت