شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار »
بیانیه-دفتر تحکیم وحدت
اخبار - بیانیه ها - تحکیمی ها

دی ۸, ۱۳۹۲ 10۰347

به گزارش خبرنگار تحکیم نیوز دفتر تحکیم به مناسبت گرامیداشت سال‌روز “۹ دی” بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح زیر می باشد.

به نام خدا
نهم دیماه سال ۱۳۸۸ به واقع یوم الله بود و مردم عزیز ایران اسلامی پس از سی سال نشان دادند که همچنان با روحیه ای انقلابی، ایامی الهی خلق می کند و بر اوراق تاریخ نقش حماسه می زنند.

انقلاب اسلامی ایران حاصل خون دل امتی است که اسلام، قرآن و اهل بیت را از جان خویش بیشتر دوست داشته و دارند. سالها با رژیم ستمشاهی و استکبار جهانی مبارزه کردند و در این راه جانفشانی ها کرده اند. برای آزادی از استبداد مستکبرین و استقلال سیاسی، دست بیعت به سوی امام و رهبر خود دراز کردند و او، که پرچم دار منتظران مهدی بود را، ولی امر خود قرار دادند. این عشق و اشتیاق به زیستن در کشوری اسلامی در نهایت محقق شد و با خون هزاران شهید و زخم هزاران دلیر در ۲۲ بهمن ماه، بهار آزادی فرا رسید و امت اسلامی ایران، پس سالها اسارت در دست مستکبران، آزاد شد.

در سالهای بعد از انقلاب اسلامی، باز هم این امت شهید پرور ایران بودند که از انقلاب اسلامی در برابر تهدید هایی که از سوی آمریکای جنایت کار سازماندهی شده بود حافظت کردند. ایستادگی در مقابل جدایی طلبانی که از سوی آمریکا تجهیز شده بودند، افشای دسیسه های آمریکا در فریفتن برخی اعضای دولت موقت و جاسوس خانه ای با پوشش سفارت، افشای چهره نفاق بنی صدر و مجاهدین و در نهایت، ۸ سال پایمردی در برابر هجوم رژیم بعث عراق و دول همراهش. آیا اینهمه استقامت جز برای حفظ این نظام مقدس و پاسداری از خون چند صد هزار شهید و جانباز است؟ آیا جرم این مردم جز دست رد زدن بر سینه نا محرمان و مستکبران جهان است؟ چرا آنان که جنایات بی حد و وصف صهیونیسم و طالبانیسم را حمایت می کنند آزادمردی امت ایران را بر نمی تابند؟

انتخابات سال ۸۸ در حالی برگزار شد که مشارکت ۸۵ در صدی مردم، می رفت تا برگ برنده ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی باشد، اما آغاز پروژه از پیش طراحی شده ای به نام “تقلب در انتخابات” که با اعلام پیروزی پیش از موعد یکی از کاندیداها، کلید خورد و موجب ۸ ماه آشوب و فتنه گردید، و شرینی انتخاباتی پرشور را زهر کرد.

تاریخ بخوبی مشخص کرد که فتنه ۸۸ حاصل یک کلمه و یا یک جمله نبود، بلکه برنامه ای از پیش طراحی شده برای انقلابی مخملی (انقلابی رنگی) بود که نمونه هایش در کشور های اوکراین و گرجستان نیز تکرار شده بود.

ساماندهی تمامی گروه های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سلطنت طلب ها گرفته تا کمونیست ها، منافقین، ملی گراها، سکولار ها، لیبرال ها و حتی گروهک های شبه طالبانی، طی آموزش های مختلف حضوری و یا اینترنتی، خصوصی و یا گروهی و حتی پخش جزوات آموزشی شیوه های مختلف مبارزاتی، پروژه ای است که بیش از یک سال قبل از انتخابات ۸۸ شروع شده بود و نشان از حقد و کینه بی اندازه دشمنان، نسبت به این نظام، این آرمان ها و این شهدا دارد.

اکنون که در انتخابات سال ۹۲ حتی کوچکترین شبه ها درباره دروغ بزرگی به نام تقلب بر طرف شده است، ملت شریف ایران خواستار رسیدگی به عاملان اصلی این فریب و فتنه بزرگ هستند. آنهایی که باعث وقفه در حرکت رو به جلوی ملت ایران شدند و سعی کردند تا در میانه خانواده ها، دوستان و هم وطنان بزر اختلاف و تفرقه بکارند.

۹ دی روزی بود که ملت همیشه هشیار، بیدار و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود نشان دادند که حقیقتا چه کسانی بی شمارند. آری در آن روز ملت شریف ایران ثابت کردند که حامی رهبر بی شمارند. حافظان قانون بی شمارند. مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی بی شمارند.

۹ دی روزی بود که حضور سالم و صمیمی و در عین حال پر شکوه و مقتر مردم، موجب همبستگی مجدد دلسوزان حقیقی ایران اسلامی، الفت بین حامیان گروه های مختلف و جدا شدن صف فتنه گران از ملت شریف ایران شد.

امروز، پس از گذشت چهار سال این سؤال همگان است که فتنه سال ۸۸ ساخته و پرداخته چه کسانی بود و هدایتگران این آتشبازی خیابانی چه کسانی بودند؟ عاملین اصلی ۸ ماه آشوب و ۸ ماه فریب چه کسانی بودند؟ باعثین آن عاشورای تلخ سال ۸۸ چه کسانی بودند؟ و قانون با آنها چه کرده است؟

امروز، همگان خواهان رسیدگی به وضعیت متهمین اصلی فتنه ۸۸ هستند تا اگر بی جهت متهم شده اند اعاده حیثیت شود و اگر ایشان عامل فساد در این سرزمین اسلامی بوده اند حکم مفسد فی الارض را در حقشان جاری گردد.

دولت یازهم نیز باید بداند که بخش اعظم مردم شریف ایران چه کسانی که به رئیس جمهور منتخب رأی داده اند و چه کسانی که به سایر کاندیدا ها رأی داده اند، ۹ دی را به تأسی رهبر معظم انقلاب یوم الله می دانند و انتظار دارند تا دولت مردان و نهاد های فرهنگی دولت این روز فرخنده را همچون سایر ایام الله تاریخ انقلاب گرامی داشته و در تعظیم منزلت این روز تلاش کنند. اما آنچه تا کنون مشاهده شده است عملی بر خلاف این بوده و رفتار دولت مردان در سرپوش گذاشتن بر روی اختشاشات سال ۸۸ و حماسه ۹ دی، رفتاری سؤال برانگیز است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت