جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 29 ساعت :
» اخبار » حرکت دانشجویان پشتوانه‌ای برای تیم مذاکره‌کننده ایران بود
اخبار - مصاحبه ها

حرکت دانشجویان پشتوانه‌ای برای تیم مذاکره‌کننده ایران بود

آذر ۱۰, ۱۳۹۲ 6۰302

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ علی بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، گفت: هدف ما از دیدار با خانواده‌های شهدا حمایت از فرهنگ شهادت و مخصوصاً شهدایی بود که در زمینه علمی به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: اولین قدم، دیدار با خانواده‌ شهید رفیعی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی بود و در برنامه‌های بعدی در نظر داریم با خانواده‌ شهدای هسته‌ای دیدار کنیم که در این برنامه اول به دیدار خانواده شهید تهرانی مقدم و همچنین شهید احمدی روشن، رجب بیگی و علم الهدی می رویم.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با اشاره به حرکت نمادین دانشجویان در حمایت از دستاوردهای هسته‌ای ایران اظهار داشت: دفتر تحکیم وحدت وظیفه خود دانست تا از حرکت نمادین دانشجویان و استادان به دور سایت «فردو» حمایت کند؛ این حرکت بسیار بجا و شایسته بود و نشان داد که نخبه‌های ما خواستار انرژی هسته‌ای هستند.

بیانی در پایان با بیان اینکه نخبگان کشورمان نمی‌خواهند فعالیت هسته‌ای در کشورمان تعلیق شود، خاطرنشان کرد: پیام دیگر این حرکت نمادین دانشجویان، خطاب به کشورهای غربی و مهم تر از همه، آمریکاست؛ همچنین این اقدام اتحاد دانشجویان و نخبگان کشور را در بحث هسته‌ای می‌رساند و از سویی این حرکت نوعی دلگرمی و پشتوانه‌ای برای تیم مذاکره کننده بود تا بتوانند دست پر در این مذاکرات شرکت کنند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت