شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار » حسن عباسی: بازرسان سازمان ملل جاسوس هستند/ امریکا سال گذشته ۷ گسل را در کشورمان فعال کرد
اخبار

حسن عباسی: بازرسان سازمان ملل جاسوس هستند/ امریکا سال گذشته ۷ گسل را در کشورمان فعال کرد

فروردین ۲۱, ۱۳۹۷ 4۰68

به گزارش تحکیم‌نیوز (پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت)
دکتر حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین دیروز در ویژه برنامه شاید برای موشک ها اتفاق بیوفتد که به همت انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیر کبیر برگزار شد گفت:
آینده مبهم و رقت بار برجام و مسائلی که در حوزه ارز در حال روی دادن است قابل پیش بینی بود و من از قبل به عنوان امر به معروف و نهی از منکرو در قالب راهکار‌های علمی به حکومت گوشزد کردم، اما ۵۴ فحش از دولت خوردیم و به ما گفتند که شما تعامل ستیز هستید و بروید به جهنم.

وی با بیان اینکه با وجود تمام سستی ها، اما جمهوری اسلامی توانسته ۴۰ سال حکومت کند و این در حالی است که این امکان برای هیچ یک از انبیا و امامان معصوم ما وجود نداشته تصریح کرد: ما تنها ملتی هستیم که توسط انسان‌های مصلح حکومت دینی تشکیل بدهیم اگر چه عمده مسئولان جمهوری اسلامی اعتقادی به دین در عرصه اجرایی نداشته و ندارندو نمونه آن را نیز در چند سال اخیر دیده‌ایم به گونه‌ای که علما صد بار گفته‌اند که نظام بانکی کشور ربوی است و هیچ اقدامی از جانب مسئولان صورت نمی‌گیردو امروز شاهدیم که کار از دست حکومت خارج شده و قیمت دلار به ۵ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

عباسی با بیان اینکه رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عنوان تربیت یافته نظام لیبرال غربی زمانی که یک روحانی نیست نقش امام جماعت را ایفا می‌کند، اما همین فرد در مورد ربوی بودن سیستم بانکی هیچ اقدامی نمی‌کند و به حرف روحانیت گوش نکرد تصریح کرد: اینکه می‌گویند اگر دین در مقابل آزادی قرار بگیرد دین رانده می‌شود درست است از دوران قوم لوط نیز چنین بود، ولی کسانی زیرو رو شدند که در مقابل حکم خداوند ایستادند البته از آن ۲۴ کشور دارند همان واپس گرایی قوم لوط را انجام می‌دهند به گونه‌ای که این کشور‌ها قانون هم جنس گرایی را تصویب کرده‌اند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه المان نیز سال گذشته قانون ۴ هزار سال پیش قوم لوط را تصویب کرده، ولی جوان ما به زیمنس، بی‌ام و و قاعده AEDG این کشور را می‌بینند.

وی از لیبرالیسم به عنوان یک ایدئولوژی شیطانی نام برد و افزود: این حرف را در همین تالار از من بشنوید که تا ده سال آینده ۷۰ تا ۸۰ درصد از کشور‌ها قانون هم جنس گرایی را تصویب می‌کنند تا مانند قوم لوط باشند.

عباسی با بیان اینکه ملت ۸۰ میلیونی ایران رکوردی زده که بیش از این در دنیا آن نزده و آن رکورد هم بقای ۴۰ ساله حکومت دینی است تصریح کرد: امروز بیشترین دوستان امریکا بن سلمان، اردن، مغرب و حکام دیکتاتور هستند با این وجود برخی‌ها در دانشگاه‌ها از دمکراسی امریکایی دم می‌زنند آیا وقاحتی بالاتر از این وجود دارد؟

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه ۱۳۰ جاسوس سازمان ملل آمده‌اند و بر بساط هسته‌ای کشورمان مستقر شده‌اند افزود: من ایمان خود را می‌دهم که این ۱۳۰ بازرس سازمان ملل جاسوس هستند به عنوان نمونه رئیس هیئت بازرسی قبلی که یک فرد اطلاعاتی بوده در یک ویدئو به تمسخر کشورمان پرداخته است. در هر حال فقط یک ابله می‌تواند آزادی امریکایی را قبول کند

وی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای محصول عملکرد شهدایی مانند علی محمدی، احمدی روشن و رضایی نژاد و دیگر انسان‌های بزرگ است تصریح کرد: دستاورد‌های موشکی کشورمان نیز شاهد دستاورد‌های شهید طهرانی مقدم است با این وجود ما باید روز ملی هسته‌ای را به خانواده‌های این شهدا تبریک بگوییم.

عباسی با بیان اینکه ما از جنگ هیبریدی دشمن نمی‌ترسیم تصریح کرد: در جنگ هیبریدی دشمن گسل‌های مختلف را فعال می‌کند و انرژی آن‌ها را آزاد می‌کند و از طریق آن‌ها دست به تخریب می‌زند در هر حال امروز در کشورمان با گسل‌های سیاسی، قومی و منطقه‌ای و طایفه‌ای ودیگرگسل‌ها مواجه هستیم که قائله دراویش، جدایی طلبی کردستان عراق و فعالیت‌های فرقه شیرازی در همین راستا بوده است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه جدایی طلبی کردستان عاق با این هدف بود که تا تجزیه کشور‌های منطقه از این نقطه شروع شود تصریح کرد: با این وجود زمانی که سردار سلیمانی در مراسم خاکسپاری جلال طالبانی شرکت کرده بود خطاب به بارزانی گفته بود که اگر لازم باشد ما برای جلوگیری از جدایی طلبی کردستان عراق دست به اقدام نظامی می‌زنیم و جلوی این کار را میگیریم.

وی با بیان اینکه امریکا سال گذشته ۷ گسل را در کشورمان فعال کردو امسال نیز قصد دارند در هر ماه یک گسل را فعال کنند تصریح کرد: در جریان دروایش دیدیم که این قائله چگونه سرکوب شد یعنی این گسل دیگر انرژی ندارد یا در خصوص گسل شیعه انگلیسی وقتی این گسل را آزاد کردند هیچ اتفاقی نیفتاد.

عباسی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار در قالب جنگ ارزی اتفاق افتاده تصریح کرد: ما استاد تبدیل تهدید به فرصت هستیم با این وجود ما به خوبی می‌توانیم نشان دهیم که کدام ایدئولوژی باعث افزایش قیمت دلار شده است. امروز شاهدیم نیلی یکی از اساتید مکتب نئوکنزی توئیت می‌زند و می‌نویسد که منطقی نیست دلار پایین بماند و باید بالاتر برود.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه به گفته دولتی‌ها الگوی مطلوب برای توسعه در کشورمان مکتب نئوکنزی هاست افزود: کجای این اسلامی که مدعی اجرای آن در کشورمان هستند مورد تایید مراجع است این اسلام مبتنی بر لیبرالیسم می‌باشد و این همان مکتبی است که بازرگان، احمدی نژاد، خاتمی، روحانی هاشمی آن را اجرا کردند و شکست خوردند.

وی افزود: از نظر ما اسلام یعنی شهید حججی در سوریه و یعنی شهید طهرانی مقدم و شهید علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد که از هیچ موشک و فناوری هسته‌ای ساختند.

عباسی با بیان اینکه کارگزارانی‌ها یک شبکه را در صنعت ایجاد کرده که اجازه نمی‌دهد صنعت رشد کند تصریح کرد: هواپیمای ATR را به کشور وارد کردند تا پروژه ایران ۱۴۰ را که توسط اساتید همین دانشکده هوا و فضای دانشگاه امیرکبیر در اصفهان اجرا شده بود زمین بزنند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اساتید دانشکده هوا فضا عمر خود راگذاشتند تا هواپیمای ایران ۱۴۰ را بسازند تصریح کرد: وقتی که یکی از این هواپیما‌ها زمین خورد هواپیمای ایرباس مالزی هم گم شد و هیچ وقت نیز پیدا نشد با این وجود برخی‌ها گفتند که ما نمی‌توانیم هواپیما بسازیم

وی گفت: هواپیمای ایران ۱۴۰ که آقایان مدعی این بودند که ما نمی‌توانیم هواپیما بسازیم امروز تغییر کاربری داده و به عنوان یک هواپیمای نظامی در گشت‌های دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بنا بر آنچه پرسش و جو کرده‌ام کاراییش بالا هست.
عباسی افزود: متاسفانه کسانی پشت سر دولت هستند که می‌گویند ایرانی نمی‌تواند و این در حالی است که ما امروز به دانش فنی ریزش بار از ۱۵ هزار پایی دست پیدا کرده‌ایم

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه همین اساتید دانشگاه امیرکبیر تاثیر عجیبی بر ساختار‌های نظامی، سیاسی و اجتماعی داشته‌اند با این وجود نباید بگذاریم این‌ها شهید شوند و بعد بگوییم چه قدر آدم‌های مهمی بودند تصریح کرد: من در خصوص عملکرد هواپیمای ایران ۱۴۰ از دوستان نیروی دریایی سوال پرسیدم که آن‌ها گفتند عملکردش عالی است.

وی با بیان اینکه امروز سردار سلیمانی یک نیرویی مانند ناتو متشکل از افغان‌ها ایرانی ها، یمنی‌ها و بحرینی‌ها را مدیریت می‌کند تصریح کرد: با این وجود امروز لیبرال‌هایی مانند طباطبایی، سریع القلم، داوری اردکانی که تئورسین‌های اصلی دولت هستند می‌گویند ما نمی‌توانیم و ما هیچ چیز نیستیم و یا اینکه می‌گویند اسلام مرده است.

عباسی اضافه کرد: آقایان می‌گویند ما فقط می‌توانیم آبگوشت بزباش درست کنیم با این وجود می‌گوییم این استادان کرواتی استاد فلسفه ناتوانی هستند، چون ما امروز توانسته‌ایم ۶۰ نوع موشک کروز بسازیم از طرفی ما توانسته‌ایم اسرائیل را در ۴ جنگ شکست دهیم.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اگر امروز در حل مشکلات اشتغال مانده‌ایم دلیلش این است که اشتغال دست لیبرال هاست افزود: اگر مارکسیست، چوگو را و لیبرالی امثال لیونل مسی، آنجلینا جولی و سلبریتی‌ها را تربیت کرده‌اند در واقع لیبرالیسم سلبریتی‌ها را می‌سازد. سلبریتی‌ها انسان‌ها تراز لیبرالیست هستند و در ایران نیز وجود دارند مثلا کی روش یک میلیون دلار از بانک سامان دریافت کرده است و عکس او را در نقاط مختلف بر روی بیلبورد‌ها می‌بینیم.

وی با بیان اینکه انسان تراز اسلام صیاد شیرازی طهرانی مقدم امام محمد باقر صدر محسن حججی، شهریاری و علی محمدی‌ها هستند تصریح کرد: تا زمانی که اسلام می‌توانند چنین انسان‌هایی را بپروراند موفق است اگر چه دشمن برای ایجاد انحراف اسلام داعش را می‌سازد.

عباسی به ویژگی‌های فیلم‌های لیبرالی در کشورمان اشاره کرد و افزود: در این فیلم‌ها شخصیت‌ها یا دارند طلاق می‌گیرند یا بچه ندارند یا پیر‌ها جایی در خانواده ندارند و در خانه سالمندان زندگی می‌کنند، یا منابع مالی افراد حرام است، یا چشم آن‌ها ناپاک است و یا اینکه یکی دارد از کشور خارج می‌شود، امروز سینماگران لیبرال هم متوجه شدند که باید بروند و در مورد داعش، سوریه و دفاع مقدس فیلم بسازند، چون دیگر مردم از نمایش خانه‌های آنچنانی و عشق‌های مثلثی لذت نمی‌برند واقعیت این است مردم ما امروز از فیلمی که در مورد مبارزه با تروریست باشد نفسشان حال می‌آید، چون دوست دارند که قهرمان و مرد روی صفحه سینما ببینند و همه این‌ها در حالی است که آقای داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم اسلامی ما می‌گوید نمی‌توان علوم انسانی اسلامی تولید کرد.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه مطلق علوم اسلامی غرب تثلیثی است تصریح کرد: داوری اردکانی نمی‌داند که هگل، تز، آنتی تز و سنتز را از تثلیث گرفته است. اگر امروز در دانشکده‌های علوم انسانی همه مایوس هستند به خاطر این است که بزرگان علوم انسانی هم خودشان نمی‌دانند که قضیه چیست.

وی تصریح کرد: مادامی که جمهوری اسلامی جلوی تفکر لیبرالیست و مارکسیستی انسان می‌پروراند تصریح کرد: سوال من این است کجای دنیا ۶۷ درصد دانشجویان دختر هستند. امروز لیبرالیست به جایی رسیده که در انگلیس وزارت تنهایی راه انداخته‌اند و یک خانم را هم وزیر آن کرده‌اند این دستاورد لیبرالیسم مدرن است. امروز کار لیبرالیسم که هم جنس گرایی و زندگی با حیوانات کشیده شده است.

عباسی با تاکید براینکه ماجرای موشکی ثقل دفاع سخت ماست، چون ما هواپیمای جنگی نداریم و وضعیت تانک‌ها و دیگر ادوات ما معلوم است تصریح کرد: موشک مال خودمان است با این وجود ما امروز در موشک مستقل هستیم، اما نمی‌دانم این چه حرفی است که برخی‌ها می‌گویند امروز عصر موشک نیست.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه اگر مردم روسیه به پوتین رای دادند به خاطر این بود که او را قهرمان سوریه می‌شناختند تصریح کرد: عربستان در عراق پول ریخته و هزینه می‌کند تا جریان نزدیک به ایران رای نیاورد و در لبنان نیز می‌خواهند جناح طرفدار غرب را تقویت کنند تا حزب الله رای نیاورد.

وی با اشاره به اینکه عربستان با صرف ۱۲ هزار میلیارد دلار برای سیستم موشکی نمی‌تواند جلوی موشک‌های یمن را که با مشاوره کارشناسان ایران تقویت شده‌اند بگیرد تصریح کرد: اینکه می‌گویند من فقط به یک ارتش بودجه می‌دهم این مغایر قانون اساسی است و از طرفی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز اعلام کرده که دولت تنها ۲۰ درصد بودجه دفاعی را پرداخت کرده است.

عباسی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته نیرو‌های مسلح ۲۴ هزار میلیارد پروژه انجام داده‌اند و دولت پولش را نداده تصریح کرد: می‌گویند می‌خواهیم مافیای سپاه و ارتش را بیرون کنیم این در حالی است که در دوره هاشمی نظامی‌ها را وارد عرصه اقتصاد کردند.
رئیس اندیشکده یقین تاکید کرد: قرارگاه خاتم ۱۷۰ هزار نیرو دارد که تنها ۱۵۰ هزار نفر نیروی آن پاسدار است و مابقی بخش خصوصی هستند.

وی خاطر نشان کرد: خانئینی که وقتی رهبر معظم انقلاب گفتند باید ارتباط ما با دلار قطع شود مدعی شدند که مگر مراوده ما با دلار چه قدر است که بخواهیم ارتباط خود را قطع کنیم این‌ها جاسوس و نفوذی در ساختار کشورمان هستند امروز همین‌ها باید جواب بدهند که چرا دلار به ۵۸۰۰ رسیده است این خیانتی است که امثال نیلی کردند و بعد توئیت می‌زنند باید قیمت دلار بالاتر برود سوال این است که مگر ما چه چیزی برای صادرات داریم که افزایش قیمت دلار برایمان در واقع سودمند باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت