جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» مصاحبه ها » مصاحبه » سالار حیدری:اعتراض مردم از منافقین و ضد انقلاب جداست/ مطالبه ما از دولت رفع هرچه سریعتر مشکلات اقتصادی است
مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

سالار حیدری:اعتراض مردم از منافقین و ضد انقلاب جداست/ مطالبه ما از دولت رفع هرچه سریعتر مشکلات اقتصادی است

دی ۱۰, ۱۳۹۶ 8۰111

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) سالار حدیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان (تحکیم وحدت) در گفت و گو با نسیم زنجان اظهار داشت:
امروز که تصاویر راهپیمایی مردم شهرهای مختلف را درحمایت و بزرگداشت یوم الله۹دی را مشاهده می کردم جدای از احساس غرور به این نتیجه برای بار چندم رسیدم که این مردم هرچند در زبان گلایه های سنگین و دردنامه های انچنانی علیه حکومت و نظام دارند که البته حق طبیعشان است اما در مقام عمل وقتی به بزنگاه های تاریخی نزدیک می شوند همه متحد و ید واحده ای برای حفظ آرمان ها و کیان انقلاب اسلامی می شوند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در این ایام که هر روز شاهد تجمعات و راهپیمایی هایی برای اعتراض به وضعیت اسفبار اقتصادی و معیشیتی مردم می باشیم و یادآوری  این جمله امام خالی از لطف نیست که فرمودند: مملکت به خاطر این ریخت و پاش‌ها و اختلاس‌ها محتاج شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان افزود: این حقیقت که امروز مردم از ناکارامدی و خالی بودن دست دولت در مسئله بهبود معیشت و اقتصاد به تنگ امده اند به جد انکارناپذیر است.

حدیدی تصریح کرد: این مشکلات اقتصادی را باید درکنار سایر مسائل و مشکلات جاری مانند وجود انواع فساد در قوه های قضاییه، مجریه و مقننه، اشرافی گری مسئولین رده بالای نظام و مدیران میانی و بالادستی، نطق های احمقانه برخی نمایندگان مجلس که هرروز دسته گلی جدید به اب میدهند (قطع یارانه ها،بودجه های نجومی برخی موسسات بی خاصیت و آقازاده محور و درخواست افزایش ۷۰درصدی حقوق نمایندگان و…)و ناکارآمدی قراردادموسوم به برجام درحل وفصل مسائل ومصائب کشور باید بررسی گردد.

وی افزود: درچنین وضعیتی اعتراض کمترین حق هر شهروند ایرانی است که باید از مسئولان مملکت خود بپرسند که دقیقا درتالار های مدیریتی خود چه می کنند؟!

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: اما ذکر این نکته که همیشه زالو صفتانی بوده اند که خود را ظاهرا همراه با مردم و اعترضات به حق آنان نشان داده اند؛ اما به دنبال اهداف شوم دیگری هستند، ضروریست.

وی ادامه داد: این انقلاب و نظام که ماحصل خون هزاران شهید و جانباز است امروز با تنشی متفاوت روبروست. اعتراض به ناکارامدی دولت نه چندان انقلابی با چاشنی زیر سوال بردن اهداف انقلاب توسط همان عده محدود ولی صاحب رسانه!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان افزود: درچنین وضعیتی رویکرد جنبش های اصیل انقلابی باید تاکید بر رفع هرچه سریعتر مشکلات و مسائل مردم و مطالبه گری جدی بدون دست آویز های سیاسی از دولت به همراه نفی صریح و دوری از همراهی با ضد انقلاب خارج نشین و زخم خورده های عمر۴۰ساله انقلاب باشد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی فارغ از عملکرد جمهوری اسلامی به تنها امید مستضعفان جهان تبدیل شده است که اگر این اعتراضات و آشوب ها توسط ضدانقلاب به تهدیدی برای نظام تبدیل شود می تواند بیش از فتنه۸۸ آسیب های بین المللی ایجاد کند.

حدیدی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین ما ضمن مطالبه از دولت برای رفع هرچه سریعتر مشکلات اقتصادی که ماحصل معطل نگه داشتن کشور برای بسته شدن قرار داد برجام است، خط مشی اعتراضی خود را از منافقین و ضد انقلاب و تضعیف کنندگان نظام جمهوری اسلامی جدا می کنیم و امیدواریم انقلاب و جمهوری برامده از آن از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت