پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » یادداشت دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشکده شریعتی به مناسبت نابودی داعش
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - اخبار مهم انجمن ها - سرخط خبرها - یادداشت - یادداشت ها

یادداشت دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشکده شریعتی به مناسبت نابودی داعش

آذر ۲, ۱۳۹۶ 6۰100

به کزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) مهدیه جوکار دبیر سیاسی دانشکده شریعتی در طی یادداشتی به مناسبت نابودی داعش نوشت:

بسم الله القاصم الجبارین
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
این روزها که کام ملت ایران از حادثه ی رخ داده در کرمانشاه تلخ بود ،خبر پیروزی جبهه ی مقاومت برغده ی سرطانی ای به نام داعش بار دیگر شادی را به دل ها آورد.
داعش مولودمنحوسی بوددکه نطفه ی آن را امریکا ، اسرائیل و انگلیس با هدف نزدیک شدن به تئوری خاورمیانه ی جدید و ایجاد سلطه ی اسرائیلی بر منطقه منعقد کردند.
طرح انگلیسی “لانه ی زنبور” که در سازمان های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل تکامل یافت و منجر به ایجاد گروهکی جنایت کارشد.گروهکی که وظیفه داشت با ایجاد جنگ داخلی دولت های مستقل را تضعیف و با نگه داشتن جنگ در پشت مرز های اسرائیل ،این رژیم غاصب را در حاشیه ی امنیت قرار دهد .
بدون شک صهیونیسم و استکبار جهانی ذی نفعان اصلی از وجود چنین گروهک های افراطی و خبیثی هستند که مسلمانان را به دست یکدیگر نابود میکنند.لذا در طی عمر ۶ساله ی داعش ،همواره دست های امریکایی_صهیونیستی را در حمایت از انان در ابعاد گوناگون در کار می بینیم .
بدون شک نابودی داعش ضربه ی مهلکی بر پیکره ی استکبار و سلطه طلبی امریکا بود که خود عامل ایجاد آن بوده و با حمایت هایی اعم از حمایت های مالی ،فکری ،نظامی و… در هر برهه موجب تقویت این شجره ی خبیثه می شد .
نباید از این مطلب غافل شد که دشمنان اسلام هیچ گاه از پای نخواهند نشست و مسلما در تلاش خواهند بود تا این فتنه را در ابعاد و شکل جدیدی مجددا فعال کنند .
این پیروزی که حقیقتا برگ افتخاری از “ایستادگی درمقابل مستکبرین عالم “در تاریخ خواهد بود را به محضر حصرت ولی عصر(عج)ونائب برحق ایشان امام خامنه ای(حفظه الله)، تمامی مسلمانان عالم علی الخصوص خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تبریک گفته و ازخداوند متعال میخواهیم که هرچه زودتر شاهد نابودی جرثومه ی فسادی به نام اسرائیل باشیم.هم چنین از تمامی رزمندگان و مجاهدان و سرداران علی الخصوص سردار رشید اسلام ،سردار قاسم سلیمانی تشکر کرده و از دیدن جاری بودن روحیه ی سلمان های فارسی در پیکره ی اسلام به خود می بالیم .
درپایان به تمام دلباختگان به کدخدا و کسانی که حل معظلی به نام داعش را نه به مبارزه ،بلکه به مذاکره وابسته می دیدند توصیه میکنیم که به وعده ی صادق خداوند ایمان داشته و به یاد داشته باشند مشکلات با روحیه ی جهادی و انقلابی و نه با سیاسی کاری و انداختن تقصیر به گردن این و آن حل خواهد شد.همانا تسامح و تساهل در برخورد با دشمن نتیجه ای جز شکست و زبونی نخواهد داشت .

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت