پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 28 ساعت :
» اخبار » معصومه زورمند:برگزاری نشست تخصصی «بررسی خشونت علیه زنان» توسط دفتر تحکیم وحدت
اخبار - اخبار برگزیده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

معصومه زورمند:برگزاری نشست تخصصی «بررسی خشونت علیه زنان» توسط دفتر تحکیم وحدت

آذر ۱, ۱۳۹۶ 6۰105

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت)معصومه زورمند مسئول دفتر خواهران دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، پیرامون نشست تخصصی زنان گفت: دفترخواهران اتحادیه تحکیم وحدت پس از پژوهش در خصوص موضوعاتی که متوجه زنان است برآن شد همچون موضوعات اشتغال، ازدواج، آزادی و استقلال و نقد فمنیسم با عنوان نابرابری که در شماره‌های پیشین نشریه ندا به آن پرداخته شد، این بار موضوع خشونت علیه زنان را که هرساله یک روز در آذر ماه به عنوان روز جهانی به ان اختصاص داده می‌شود و جو رسانه‌ای نادرست و بی اثری را که پیرامون آن به راه می‌افتد را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: هدف ما این است که فارغ از سیاه نمایی‌های افراطی و یا انکارهای که اشتباها صورت می‌گیرد با نگاه منطقی و درست مبتنی بر اسلام به این موضوع  پرداخته شود.

زورمند ادامه داد: به همین منظور پنج شنبه ۲ آذرماه نشست «بررسی خشونت علیه زنان، چالش ها و راهکارها» را برگزار خواهیم کرد که در این نشست خانم روح‌افزا مدیر رصد و آمار زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی بطور تخصصی طرح بحث مورد نظر را ارائه می‌کنند و سپس توسط دانشجویان پرسش و پاسخ خواهیم داشت و چالش‌های موجود بررسی می‌شود.

این فعال دانشجویی گفت: همچنین شماره آذر ماه نشریه ندا دفتر تحکیم وحدت هم به موضوع خشونت علیه زنان پرداخته است و از شنبه در دانشگاه‌های سراسر کشور عضو اتحادیه پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای این شماره با قسمت مربوطه در نیروی انتظامی جلسه‌ای برگزار شد و با مشورت صورت گرفته سعی شد در نشریه خوانشی صحیح و منطقی مبتنی بر واقعیت موجود, فارغ ازآمارهای نادرست و باور های غلط برخاسته از تفکر به بن بست رسیده فمینیسم در نشریه ارائه شود.

زورمند اظهار داشت: امیدواریم در نهایت توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در جهت روشنگری دختران و مادران آینده برداشته باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت