پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 18 ساعت :
» اخبار » نامه شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به دلیل پیروزی جبهه مقاومت به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)
اخبار - اخبار برگزیده - بیانیه ها - بیانیه های مهم - پرونده - پرونده مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

نامه شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به دلیل پیروزی جبهه مقاومت به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

آذر ۱, ۱۳۹۶ 6۰312

بسم الله المنتقم
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا
(مَنْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ قَوِیَ عَلَی قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ)
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، فرماندهی معظم کل قوا، مرجع عالیقدر جهان اسلام و نائب برحق امام زمان(ع) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه (مد ظله عالی)
خبر مسرت انگیز پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه ی غرس شده به دست طواغیت جهانی که توسط سردار سر افراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به حضرتعالی اعلام گردید، حلاوتی وصف ناشندی در روح مستضعفین جهان ایجاد کرده است.
پیرامون این حادثه بزرگ نکاتی است که به محضرتان می رسانیم.
اولاً، این حادثه بزرگ بار دیگر نشان داد که عالم بر مبنای اراده خداوند حکیم اداره می گردد نه بر اساس برنامه و نقشه مستکبران عالم. آنجا که طواغیت عالم و رژیم های وابسته به آنها در منطقه، تمام عِده و عُده خود را به کار بسته تا به خیال خام خود، چراغ مقاومت در منطقه را برای همیشه خاموش نمایند، لیکن اراده خداوند بر این واقع شد که بسیجیان جهان اسلام این اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا، این نقشه شوم را برهم زنند.
دوماً، مهمترین دستاورد این فتح الفتوح آن است که باردیگر ثابت شد، آنچه موجب پیروزی و سربلندی در مقابل مستکبرین است اعتماد به وعده¬های خدا و اتکاء به توان داخلی است و نه اعتماد به کدخدا.
سوماً، «در بهار آزادی جای امام و شهداء خالی» که این پیروزی ها پیش از همه مدیون آنهاست. هرچند انتظار می رفت که مسیر کربلا تا شام و فلسطین در زمان آن امام همام فتح شود، لیکن منافقین رخنه کرده در انقلاب و مسئولین خسته و بی بصیرت، جام زهر را به او تحمیل کرده و سدّوا عن سبیل الله نموده و دستیابی به هدف والای او را تا زمان جنابتان به تاخیر انداختند.
چهارماً، این فتح بزرگ، پایان راه نیست، بلکه ادامه همان نقشه راهی است که امام خمینی (ره) حدود چهاردهه پیش در کوران جنگ تحمیلی مشخص کرد که عبارت است از « جنگ، جنگ تا رفع کل فتنه از عالم» و خودش گفت که « این قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران و حق بر باطل است.»
در پایان، خداوند را شاکریم که عصر خمینی و خلف صالحش حضرتعالی را درک کرده و بعد از حدود ۱۴۰۰ مجددا مزه اسلام ناب محمدی را به ما نوشاندند و امیدواریم که پرچم این انقلاب را با دستان پر کفایت شما به دست مولایمان حضرت مهدی (عج) برسانیم.

وارثانِ فاتحانِ لانه جاسوسی
شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت