چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 23 ساعت :
» اخبار » مجتبی بختیاری:  برخی به جای تسریع در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله، به دنبال منافع سیاسی خود از این روزهای بحرانی هستند.
اخبار - اخبار برگزیده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

مجتبی بختیاری:  برخی به جای تسریع در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله، به دنبال منافع سیاسی خود از این روزهای بحرانی هستند.

آبان ۲۹, ۱۳۹۶ 6۰152

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) مجتبی بختیاری دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی شبکه‌ها و پایگاه‌های  اطلاع‌رسانی که بیشترین زخم‌ها را در منطقه مخصوصا در سوریه و عراق از سپاه خورده‌اند،  سعی دارند با بازتاب گسترده فعالیت‌های ارتش و ضربه‌زدن به سپاه چهره مردمی سپاه را تخریب کنند.

وی اظهار داشت: چند روزی است که داغ بزرگی بر دل مردم ایران نشسته است و در روز حادثه مقام معظم رهبری تمام ارگان‌های ذی‌ربط را موظف کردند تا هیچ‌گونه کم و کاستی در خصوص امدادرسانی بهزلزله‌زدگان انجام نشود،که دولت، ارتش و سپاه سه ظلع  اصلی این امدادرسانی را تشکیل می‌دهند.

خدمت‌رسانی سپاه به مذاق عده‌ای خوش نیامد

مجتبی بختیاری خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها دقیقا از همان روز خدمت رسانی سعی کردند با بازتاب و پوشش گسترده خبری از فعالیت‌های ارتش و تلاش در جهت ضربه‌زدن به سپاه چهره مردمی سپاه را تخریب کنند اما سپاه خود را موظف می‌داند پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران باشد که یکی از این ارزش‌ها محرومیت‌زدایی و امدادرسانی به مردم است به همین دلیل از روز اول حادثه در منطقه جهت امدادرسانی حاضر شد که به مذاق عده‌ای که سعی دارند سپاه را یک تیم تروریستی که به بدنه عمومی مردم کاری ندارد نشان دهند خوش نیامد.

به تعریف غربی‌ها تروریست فردی است که منطقه را از بحران خارج کند

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: به تعریف غربی‌ها تروریست در ایران فردی است که به مردم خدمت کند و در روز حادثه در بین مردم حضور داشته باشد و با تمام قوا سعی کند منطقه را از بحران خارج کند در حالی که همین غربی‌ها منافقینی که ۱۷ هزار نفر را فقط در دهه ۶۰ به شهادت رساندند را از لیست تروریست‍‌ها خارج کردند و با کندن برچسب تروریست به آن‌ها مکانی برای اقامت اختصاص دادند.

وی تاکید کرد: این هجمه‌ها تاثیری بر عزم و اراده سپاه ندارد و همچون گذشته که در بنیادهایی مانند بنیاد برکت که وظیفه محرومیت‌زدایی از روستاهای دورافتاده کشور را بر عهده داشت، حمایت و پاسداری از ارزش‌های انقالاب را وظیفه خود می‌دانند.

بیان مسائل همچون مسکن مهر در این زمان چیزی جز بازی کردن در پازل غربی‌ها نیست

مجتبی بختیاری با بیان اینکه متاسفانه برخی مدیران داخلی به حاشیه‌سازی در این موقعیت حساس دامن زدند افزود: از روزهای اول پس از حادثه برخی مسئولین به جای اینکه به دنبال تسریع در آواربرداری و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان باشند به دنبال منافع سیاسی خود هستند و سعی دارند با سیاسی بازی جناح روبه روی خود را تخریب کنند و بیان مسائل همچون مسکن مهر در این زمان چیزی جز بازی کردن در پازل غربی‌ها نیست.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت یادآور شد: یکی از جلوه‌های جذاب در این بین حضور مردم از روز حادثه در منطقه جهت امدادرسانی به هموطنان خود بود که با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود سعی کردند تا حد ممکن به همنوعان خود کمک کنند که شایسته بهترین تقدیرهاست.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت