جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » علی اصغر صالحی: اعلام آمادگی دفتر تحکیم وحدت برای امدادرسانی به مردم آسیب دیده زلزله غرب کشور
اخبار - اخبار برگزیده - در گذر تاریخ - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

علی اصغر صالحی: اعلام آمادگی دفتر تحکیم وحدت برای امدادرسانی به مردم آسیب دیده زلزله غرب کشور

آبان ۲۴, ۱۳۹۶ 7۰390

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) علی‌اصغر صالحی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هم‌وطنانمان در حادثه دلخراش زلزله اخیر در غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه، گفت: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم با تمام امکانات درمانی و عمرانی خود به کمک مردم عزیز غرب کشور بشتابند که این عزیزان در هنگام سختی‌های جنگ و مرزبانی این کشور همواره یاور ما بوده‌اند و الان که این مصیبت به این مردم وارد شده باید با تمام وجود به یاری ان ها رفت.

وی ادامه داد: دانشجویان انقلابی دفتر تحکیم وحدت آمادگی خود را جهت هرگونه امدادرسانی به مردم عزیز آسیب دیده اعلام می‌دارند و از همه هم وطنانی که می‌توانند به هر نحوی در بهبود کیفیت زندگی این عزیزان و کم کردن مصیبت‌های وارده موثر باشند در خواست می‌کنیم که به کمک این عزیزان بشتابند.

صالحی تصریح کرد: تا کنون حدود ۴۲۳ کشته و ۷ هزارو ۳۷۰ مجروحکشته از سوی مراکز اعلام شده است که رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیده همت همه را می‌طلبد علی‌الخصوص همکاری استان‌های معین که از آنها انتظار می‌رود تمام تلاش خود را در رسیدگی به این عزیزان انجام دهند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: از تمامی دانشجویان علی‌الخصوص دانشجویان انجمن‌های اسلامی تقاضا داریم که کمک‌های خود را حتی در قالب اقلام خوراکی و آب معدنی که به شدت در این منطقه مورد نیاز است را به مراکزی که درنظر گرفته شده ارائه کنند و همچنین با مراجعه به مراکز اهدای خون به کمک آسیب‌دیدگان بشتابند.

وی در خاتمه گفت: ان‌شاءالله دیگر شاهد این قبیل اتفاقات با این حجم از خسارات در کشور نباشیم و این عزیزان زلزله زده را به حال خود وانگذاریم و تا بازسازی کامل این مناطق یاور آنها باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت