پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » علیرضا صفر پور: انتشار مقاله درخصوص مذاکره موشکی با آمریکا خلاف منافع ملی است نه تیتر حمایت از مظلومان/توقیف کیهان اقدامی غیرانقلابی است
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

علیرضا صفر پور: انتشار مقاله درخصوص مذاکره موشکی با آمریکا خلاف منافع ملی است نه تیتر حمایت از مظلومان/توقیف کیهان اقدامی غیرانقلابی است

آبان ۲۲, ۱۳۹۶ 7۰206

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم‌وحدت) مسئول واحد آموزش اتحادیه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت: متاسفانه روند توقیف روزنامه کیهان یک روند ناصحیح و غیرقانونی است زیرا دادسرا مطابق با قانون حق توقیف روزنامه را ندارد و این اقدام فقط از اختیارات دادگاه و رئیس دادگستری است.

وی ادامه داد: توقیف روزنامه کیهان به این صورت نشان می‌دهد برخی مصالح ملی را با مصالح مالی اشتباه گرفته‌اند. آیا وقتی جنایتکاران آل سعود آشکارا و گستاخانه دست به کشتار مردم مظلوم یمن می‌زنند و هم‌پیمانان آنان مثل امارات هم در همان مسیر جنایت می‌کنند حمایت از مردم مظلوم یمن برخلاف مصالح و منافع ملی است و یا ایستادن در مقابل این قبایل جنایتکار برخلاف منافع ماست.

صفرپور تصریح کرد: بی‌شک منافع ملی ما گره خورده با منافع انقلاب اسلامی بوده که در گرو حمایت از مستضعفان جهان و عمل به وظیفه قرآنی تولی و تبری است و برماست که مطابق با فرمایشات بنیانگذار این نظام علنا از مردم مظلوم و ستم دیده دفاع کنیم و چهره وقیح غارتگران را برای عموم برملا کنیم و صراحتا انزجارمان را اعلام کنیم چرا که این مسئله از ابتدا منش و روش انقلاب اسلامی بوده است و هرگاه از این گفتمان فاصله گرفته‌ایم دشمن جری تر و گستاخ تر شده است.

وی اضافه کرد: بنده به عنوان نماینده نشریات انقلابی سراسر کشور به مسئولان توصیه می‌کنم پیام قطعنامه حضرت امام را دوباره و مکررا بخوانند بالاخص آن جملاتی که حضرت امام(ره) می‌فرماید: «با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد».

صفرپور گفت: اگر اینها و این تیترها برخلاف منافع ملی ماست حضرت امام(ره) کسی است که بیش از همه برخلاف منافع ملی سخن گفته اما متاسفیم که هنوز منافع ملی برای عده‌ای منافع مالی تعدادی کاخ‌نشین است در حالی که منافع ملی ما درگرو نفی این جنایتکاران است که اگر ما سکوت کنیم خدای ناکرده روزی گریبان ما را نیز خواهد گرفت.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: چرا روزنامه‌ای باید به دلیل حمایت از مظلومان به دلیل غیر انقلابی حفظ منافع ملی توقیف شود اما در همین زمان شاهد باشیم که روزنامه حامی دولت در مقاله‌ای کاملا بی‌شرمانه حرف از مذاکره موشکی با امریکا می‌زند آیا این برخلاف منافع ملی نیست؟

وی گفت: آیا اینکه روزنامه‌ای بنویسد که بر سر قدرت دفاعی خود مذاکره کنیم این امنیت کشور را به خطر نمی‌اندازد هر شخص عاقلی می داند که کوتاهی در مقابل مستکبران عین ذلالت است و روزنامه حامی دولت از مذاکرات موشکی سخن به میان می‌آورد.

صفرپور ادامه داد: شک نداریم که اگر مقام معظم رهبری و ملت انقلابی محکم در مقابل امریکای جنابت کار نمی‌ایستادند و صراحتا از شعار مرگ بر امریکا دفاع نمی‌کردند بعضی از آقایانی که خوی عافیت طلبی بر آن‌ها چیره شده است شعار مرگ بر آمریکا را برخلاف منافع و مصالح ملی می دانستند.

وی گفت: من به عنوان فردی که در فضای رسانه و نشریات دانشگاهی فعالیت می‌کنم این رفتار دولت مبنی بر توقیف روزنامه کیهان را رفتاری غیرانقلابی اعلام می‌کنم و همه بدانند که راه و منش ما راه و منش حضرت امام و رهبری است که همواره حامی مستضعفان بوده اند و نافی ظالمان.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت