جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » ربودن «سعد حریری» توسط رژیم سعودی تحقیر ملت لبنان است/ سکوت مرگبار سازمان ملل در قبال آدم‌ربایی سیاسی آل‌سعود
اخبار - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

ربودن «سعد حریری» توسط رژیم سعودی تحقیر ملت لبنان است/ سکوت مرگبار سازمان ملل در قبال آدم‌ربایی سیاسی آل‌سعود

آبان ۲۰, ۱۳۹۶ 8۰198

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) مجتبی بختیاری دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به استعفای اجباری و بازداشت سعد حریری در عربستان گفت: چند روزی از ماجرای استعفای عجیب نخست وزیر لبنان می‌گذرد و طبق اخباری که اخیرا منتشر شده رژیم سعودی وی را احضار و مجبور به استعفا کرده‌است.

بختیاری ادامه داد: از همان ابتدا که موضوع استعفای حریری مطرح شد دست‌های پشت پرده رژیم سعودی هم نمایان بود ولی اینکه رژیم سعودی تا این حد بخواهد به صراحت در یک کشور دیگر دخالت کند و نخست وزیر قانونی یک کشور دیگر را برباید و مجبور به استعفا کند نه تنها تحقیر مسئول یک کشور مستقل به حساب می‌آید بلکه رژیم آل سعود رسما به ملت لبنان هم بی احترامی کرده و آنها را هم تحقیر کرده است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: همانطور که شواهد و اسناد نشان می‌دهد رژیم سعودی نخست وزیر لبنان را بازداشت کرده است یا اینکه بهتر است بگوییم مانند دزدان و راهزنان سعد حریری را به گروگان گرفته است. رژیم سعودی که امروز خودش را در حال نابودی می‌بیند سعی دارد با هر روشی که شده از این مرداب نجات پیدا کند.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: خبر استعفای عجیب حریری و بعد از آن نقش رژیم سعودی در این ماجرا در رسانه‌های مختلف منتشر شد، یک هفته هم از این آدم‌ربایی سیاسی می‌گذرد با این حال می‌بینیم سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری در سکوت محض فرو رفته‌اند. بی تفاوتی این سازمان‌ها و برخورد دوگانه آنها با چنین مسائلی یک بار دیگر خط سیاهی بر کارنامه آنها کشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت