جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 18 ساعت :
» اخبار » کوهی مقدم:شروع مرزبندی اعتدال و اصلاحات
اخبار - اخبار برگزیده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

کوهی مقدم:شروع مرزبندی اعتدال و اصلاحات

آبان ۳, ۱۳۹۶ 7۰74

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) کوهی مقدم دبیر اتخادیه دفتر تحکیم و گفت و گویی با خبرنامه دانشجویان پیرامون دکتر غلامی وزیر پیشنهادی دولت گفت:

انتظار ما از دولت و وزارت علوم، چیزی بیش از این نیست.

این فعال دانشجویی گفت: آقای غلامی نیز مانند سایر روسای دانشگاه‌ها نقاط مثبت و منفی دارند اما نکته منفی درباره ایشان، سن بالاست. وزارتخانه‌ای که نیازمند روحیه‌ای پویاست انتظار وزیر جوانتری را در اذهان دانشجویان ایجاد می‌کند.

وی درباره علت اختلاف نظر میان بدنه دانشجویی و جریان رادیکال اصلاح طلبان با طیف میانه‌رو این جریان در مجلس گفت: دلیل این اختلاف آن است که اصلاح طلبان امکان چانه‌زنی داشته باشند. به خصوص اینکه غلامی خیلی هم نزدیک به جریان اصلاح‌طلبان نیست.

دبیر دفتر تحکیم‌وحدت ابراز عقیده کرد: معرفی غلامی را می‌توان شروع مرزبندی جریان اعتدال و اصلاحات دانست؛ بدنه دانشجویی جریان اصلاح طلب نیز باید بداند که دولت با چه نیتی غلامی را به عنوان وزیر علوم معرفی کرده است.

کوهی مقدم درباره اولویت‌های وزارت علوم دولت دوازدهم گفت: رسیدگی و توجه به وضعیت اشتغال، بسیار مهم است و خیلی‌ها توجه نمی‌کنند که ارتباط این موضوع با وزارت علوم چیست. اما نحوه اموزش وزارت علوم ریشه‌ای در پازل بیکاری است.

وی علاوه بر مسئله هدمند کردن آموزش و برنامه‌ریزی برای افزایش شتاب رشد علمی، اولویت‌های فرهنگی در حوزه ازدواج را لازمه اصلی فعالیت وزیر علوم جدید دانست و تصریح کرد: دانشگاه می‌تواند با افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در این حوزه کمک کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت