سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 16 ساعت :
» اخبار » مهدیه جوکار دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی: تقابل با ایران همواره از سیاست های کلی آمریکا بوده که در هیچ دوره ای تغییر ماهیت نداشته و نخواهد داشت.
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار مهم انجمن ها - سرخط خبرها - مصاحبه

مهدیه جوکار دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی: تقابل با ایران همواره از سیاست های کلی آمریکا بوده که در هیچ دوره ای تغییر ماهیت نداشته و نخواهد داشت.

مهر ۲۶, ۱۳۹۶ 8۰75

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) مهدیه جوکار دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی با توجه به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت:
بدون شک آنچه از صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا برداشت می شود مهر تاییدی ست بر صدق گفته ها و پیش بینی های مقام معظم رهبری که حاصل شناخت چندین ساله و عمیق ایشان از آمریکا ست. آنچه که امروز شاهد آن هستیم صرفا آمریکای بدون روتوشی ست که آشکارا به بیان اهداف خصمانه خود می پردازد. اهدافی که امروز با ادبیاتی جدید از ترامپ شنیده می شود ادامه ی همان سیاست های کلی آمریکا در زمان اوباما و روءسای جمهور پیش از اوست که در دوره ای با نهایت مسالمت و در دوره ای با نهایت افراط و تفریط بیان میشود. تقابل با ایران همواره از سیاست های کلی آمریکا بوده که در هیچ دوره ای تغییر ماهیت نداشته و نخواهد داشت.
آنچه در ضمن تمام گفته های ترامپ موج میزد، کلافگی و عصبانیت حاصل از عدم پیشبرد اهدافشان در منطقه بود که به حق توان و اراده ی جمهوری اسلامی ایران را علت اصلی شکست خود میدانند.
رویکرد امروز آمریکا پس از دوره ای تسامح نمایشی در مواجهه با ایران ، متهم کردن ایران و ایرانیان به اتهامات تروریستی، تحقیر سپاه پاسداران، خوش رقصی در مقابل هم پیمانان منطقه ای شان ، بی اثر خواندن و عدم پایبندی به برجام جهت ایجاد بستر مناسب برای رقم زدن دور جدیدی از مذاکرات است. این گونه سخنان و عملکردها برای ملت ایران تازگی نداشته و مذاکراتی همچون برجام صرفا تجربه ایست برای نسل امروز که بدانند مطابق فرمایش امام(ره) بزرگوار امریکا همواره شیطان بزرگ بوده و غیرقابل اعتماد است.
همانطور که مقام معطم رهبری فرمودند: (سپاه پاسداران، رکن رکین و پایه ی محکم دفاع از انقلاب در کشور است.) بار دیگر حمایت تمام قد خود را از مواضع سپاه پاسداران اعلام می داریم، و بر لزوم تقویت سپاه ، بنیه دفاعی کشور و وحدت بین آحاد مردم تاکید میکنیم.
انتظار می رفت رئیس جمهور محترم زودتر از این مواضع قدرتمندانه ای نسبت به این رفتارها اتخاذ نمایند اما صحبت ها و مواضع اخیر ایشان قابل تقدیر است. از ایشان کمال تشکر را داریم و مطابق فرمایش مقام معظم رهبری بار دیگر اعلام می کنیم: ملت شجاع، خدمت گزاران کشور را در مقابله با زیاده خواهی های استکبار تنها نخواهند گذاشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت