پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » صفرپور:قانونی شدن حقوق های نجومی به نارضایتی عمومی دامن می زند
اخبار - تحکیمی ها - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

صفرپور:قانونی شدن حقوق های نجومی به نارضایتی عمومی دامن می زند

شهریور ۱۴, ۱۳۹۶ 6۰106

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری دفتر تحکیم وحدت) علیرضا صفرپور عضو شورا مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه نمی‌دانیم دیوان محاسبات بر اساس چه معیاری نجومی بگیر‌ها را تبرئه کرده است، گفت: قانونی شدن حقوق‌های نجومی نه تن‌ها به نارضایتی‌های عمومی دامن می‌زند بلکه موجب ایجاد اختلاف، عدم ثبات و همچنین مانع پیشرفت می‌شود.

وی افزود: وقتی اختلاف سطح حقوق دریافتی عده‌ای با سطح عامه مردم تا این حد زیاد باشد هر عقل سلیمی متوجه می‌شود که این حقوق‌ها ناعادلانه است؛ البته گاهی وقت‌ها به خاطر برخی شرایط مانند شرایط حاکم بر مشاغل سخت و زیان آور می‌توان پذیرفت که حقوق افراد مقداری بیشتر باشد، اما این همه اختلاف در حقوق نجومی بگیر‌ها با عامه مردم غیرقابل پذیرش است.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به فرموده امام علی (ع) مبنی بر اینکه حاکم باید خود را هم سطح همه مردم بداند و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این موضوع تاکید کرده اند، افزود: درد و مشکل اصلی ما این است که به سمتی برویم که مسائلی مانند حقوق‌های نجومی به مسائلی قابل پذیرش و قانونی تبدیل شوند و این مسائل در مجاری قانونی مورد پذیرش قرار بگیرند. در هر حال این رویه موجب می‌شود که مردم خود را از بدنه حکومت و دولت جدا بدانند با این وجود باید شاهد قطع ارتباط بین مردم و مسئولین باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت