جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » پویان راد: احیای تفکر شهید بهشتی و امام موسی صدر در بین جامعه دانشگاهی
اخبار - مصاحبه - مصاحبه ها

پویان راد: احیای تفکر شهید بهشتی و امام موسی صدر در بین جامعه دانشگاهی

مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ 6۰77

به گزارش تحکیم‌نیوز(پایگاه جامع دفتر تحکیم‌وحدت) امین پویان راد دبیر واحد فرهنگی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ در جنبش اصیل دانشجویی، تصریح کرد: واحد فرهنگی دفتر تحکیم وحدت در نظر دارد تفکر شخصیت های انقلابی از جمله شهید بهشتی و امام موسی صدر که در جامعه و بین دانشجویان در حال فراموشی است و خط اصیل فکری و اعتقادی آن‌ها که برگرفته از تفکرات اسلام ناب محمدی است و در معرض تحریف قرار دارد را در بین جامعه دانشجویی کشور احیا کند.

وی ادامه داد: برنامه‌های گسترده‌ای در قالب حلقه های مطالعاتی، برگزاری نمایشگاه و تهیه کلیپ‌های محتوایی حول شخصیت انقلابی این افراد را در دستور کار داریم.

همت ویژه ما هم این هست که با مدد الهی بتوانیم با تولید محتوای مناسب در قالب مصاحبه های مردمی، تخصصی و میزگردهای دانشجویی و غیره در قالب چندین قسمت تولید محتوا کنیم.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: هدف این است که بتوانیم ایدئولوژی جنبش دانشجویی که همان ایدئولوژی انقلاب اسلامی است را در عموم جامعه دانشجویی به عنوان گفتمان برتر معرفی کنیم و به عنوان سرباز مقدمات احیای دولت اسلامی را فراهم سازیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت