پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 18 ساعت :
» اخبار » دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا باعث به حجاب رفتن نور انقلاب اسلامی خواهد شد
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا باعث به حجاب رفتن نور انقلاب اسلامی خواهد شد

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵ 6۰140

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، عطاء ا…اسکندری ،دبیر انجمن اسلامی دانشجویان(عضو دفتر تحکیم وحدت)داشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو در رابطه با انتخابات پیش رو گفت:
انتخابات ۹۶ صحنه ی چالش برای همه ی دلسوزان انقلاب اسلامی است. از طرفی آقای روحانی در برابر سیل عظیمی از مطالبات مردمی و ناتوانی های مکرر در برآوردن وعده های انتخاباتی است واز طرفی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نتوانسته است آنچنان که باید در بین مردم امید را زنده کند.

 

وی ادامه داد: اینکه هر چند وقت یکبار برای رسیدن به قدرت،از اسم مردم سوء استفاده شود و آنان را با اینگونه عملکردها از انقلاب دلسرد نماییم،محکوم است.
مردم نمی توانند دل به کسانی ببندند که در انتخابات قبل شعارشان فقط شکم مردم بود و فکر میکردند مردم به خاطر گرسنگی به آنها رای میدهند.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان(عضو دفتر تحکیم وحدت)داشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با راهکارهای اقدامی مناسب در شرایط کنونی تصریح کرد: همه ی دوستان و دلسوزان انقلاب اسلامی باید سعی کنند از دوقطبی موجود که هر دو جناح سیاسی به دنبال ایجاد و تشدید آن هستند تا اینگونه از آب گل آلود ماهی خودشان را بگیرند و به قدرت برسند،فاصله گرفته و نگذارند آنان که تا امروز پوشش انقلاب را برای به قدرت رسیدن خویش به تن کرده بودند به مقام خود برسند.

 

این فعال دانشجویی در ادامه ،دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا را باعث به حجاب رفتن نور انقلاب اسلامی دانسته و عنوان کرد در صورت بوجود آمدن این شرایط، در هر حالت و با هر انتخاب مردم ضرر میکنند.

 

در انتها عطاء ا… اسکندری  ضمن تاکید بر متمرکز شدن روی اصول انقلاب و از بین بردن دوقطبی گفت:باید مردم را نسبت به تمایز بین انقلاب و آنچه به اسم انقلاب و مردم انجام می شود، کمک نمود و در این راستا اولین برنامه ی سیاسی-انتخاباتی انجمن اسلامی دانشجویان(عضو دفتر تحکیم وحدت)دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت