جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » مسبب وضعیت کنونی اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم روحیه اشرافی گری است
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

مسبب وضعیت کنونی اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم روحیه اشرافی گری است

اسفند ۶, ۱۳۹۵ 4۰64

به گزارش تحکیم نیوز(پایگا، در تاریخ ۴ اسفند ماه در  دانشگاه پیام نور ارومیه مناظره ای با محوریت”مذاکره با آمریکا آری یا نه” برگزار شد.در این مناظره مهدی فلاح دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه به عنوان مخالف مطرح بود، با علام اینکه کسی مخالف حل مشکل هسته ای از طریق مذاکره نبوده است بیان کرد: ولی مذاکره از روی اقتدار مدنظر جریان انقلاب بود نه مذاکره ذلیلانه که دستاوردش بشود خسارت محض برجام.

 

فلاح اظهار کرد: مسبب اصلی مشکلات اقتصادی ما $آمریکا و غرب نیستند،مسببان وضعیت کنونی اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم روحیه اشرافی گری مسئولین و حقوق ها و املاک نجومی هستند که با رانت در اختیار برخی آقازاده ها قرار میگیرند!

مشکل اصلی ما در معوقه بانکی نامیدن اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی توسط دولتمردانمان است.

 

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه در این مناظره دانشجویی علت انکار دشمنی های آمریکا و سعی در بزک کردن چهره آن را، تفکر غلط غرب دوستانی دانست که فکر میکنند انقلابیون و آمریکا دچار سوءتفاهم تاریخی شده اند و معتقد به توهم وجود دشمن هستند.

 

این فعال دانشجویی در بخشی از مناظره با بیان اینکه امنیت کشور با اقتدار بدست می آید نه با التماس ادامه داد:کسانی که تیم قبلی مذاکره کننده را متهم به خواندن بیانیه در مذاکرات میکردند اکنون در مقابل نقض علنی و آشکار برجام از سوی آمریکایی ها،اقدامی جز بیانیه دادن و نامه نوشتن از دست شان برنیامده و تنها اهرم فشارشان فشار ایمیلی به مقامات آمریکایی است.

افرادی آمریکا را به گاوی تشبیه می کنند و اعتقاد دارند که نباید با شاخ این گاو در افتاد و با زیرکی از شیردان این گاو شیر دوشید و از آن استفاده کرد؛
اما به نظر این دوستان توانایی تشخیص گاو نر را از گاو ماده ندارند و به خیالشان آمریکا گاو ماده ای است که شیردانش را به راحتی در اختیار دوستان بگذارد!

 

وی در ادامه مناظره عنوان کرد: دولتی که چهارسال از عمر و سرمایه این ملت را متمرکز به مذاکراتی کرد که هیچ دستاورد مادی  برای مردم نداشت منتظر سیلی خوردن از ملت در انتخابات پیشرو باشد که زنگ حساب نزدیک است!

 

در انتها فلاح تنها راه پیشرفت و توسعه کشور را توجه به پتانسیل های داخلی و فرصت های خارجی (نظیر بازار های کشورهای منطقه و آمریکای لاتین) دانسته و اعلام کرد این حالت، پیش مقدمه تحقق یک اقتصاد پویا و درون زاست ،واین همان اقتصادمقاومتی است که رهبری اینقدر بر روی آن تاکید ویژه دارند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت