جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » چه نیازی بود که چنین طرحی آن هم دو فوریتی از سوی نمایندگان مطرح شود؟
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار مهم انجمن ها - تحکیمی ها - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

چه نیازی بود که چنین طرحی آن هم دو فوریتی از سوی نمایندگان مطرح شود؟

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵ 9۰85

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت) ، علیرضا صفرپور، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر(عضو تحکیم وحدت) در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در پی پیشنهاد طرح دوفوریتی اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اداره مراسم های رسمی بیان داشت: لیست امید با ارائه چنین طرحی در حقیقت چهره نقدناپذیری خودش را نشان داد.

 

وی افزود: اینکه این افراد همواره در بحث های انتخاباتی آزادی بیان و نقدپذیری را مطرح می کردند، متاسفانه بارها نشان دادند که به این مسائل پایبند نیستند؛ اگر واقعا مسئله این عده امنیت و جلوگیری از اغتتشاس است، باید گفت این موضوع نیز دغدغه همه ماست و خود قانون هم با هر کسی که بخواهد به دنبال اغتشاش و آشوب باشد، مقابله می کند؛ بنابراین دیگر چه نیازی بود که چنین طرحی آن هم دو فوریتی از سوی نمایندگان مطرح شود.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر(عضو تحکیم وحدت) ادامه داد: از آنجایی که نزدیک به فضای انتخابات هستیم، مطرح کردن چنین مسائلی جای بحث دارد؛ به نظر می رسد این عده همواره از اینکه در دانشگاه ها مورد نقد قرار بگیرند، نگرانند و می ترسند.

 

صفرپور با بیان اینکه متاسفانه عده ای با استفاده از تریبون های مختلف یا از فتنه حمایت می کنند یا به دنبال حاشیه سازی هستند، تصرح کرد: متاسفانه هم دولت و هم وابستگان به دولت، حیاتشان همیشه در حاشیه بوده و مطرح کردن چنین طرح هایی جز حاشیه کاری چیز دیگری نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه این عده جلوی نقد و مسائل مختلف را می گیرند و فضای کشور و دانشگاه را ملتهب می کنند، گفت: این موضوع برای دانشجویان کاملا ملموس است که نمی توانند با ارائه چنین طرح هایی دهان دانشجویان انقلابی را ببندند؛ چرا که دانشجویان انقلابی طبق وصیت امام راحل هرکجا که ببینند مسئولی خطا می کند، بدون در نظر گرفتن یکسری مسائل، او را نقد می کند و هیچ ترسی هم از کمیته انظباطی و زندان ندارد؛ چرا که حفظ نظام برای او از اوجب واجبات است.

 

این فعال دانشجویی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها اشاره کردند که در حال حاضر مشکلات مردم موضوع اقتصادی و معشیتی است، گفت: موضوع سیل های اخیر و مشکلات خوزستان، از مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود و متاسفانه مسئولان ما با ارائه چنین طرح هایی نشان می دهند که دغدغه ای برای مردم ندارند و فقط به دنیال حاشیه سازی و سیاسی کاری هستند.

 

صفرپور ضمن قدردانی از هشدار سردار غیب‌پرور نسبت به برخوردهای غیرحق با دانشجویان انقلابی گفت: بله این درست است و همه مسئولان انقلابی باید از دانشجویان انقلابی دفاع کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت