شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار » مردم خوزستان اهمال و کم‌کاری دولت را حس می‌کنند
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

مردم خوزستان اهمال و کم‌کاری دولت را حس می‌کنند

بهمن ۲۷, ۱۳۹۵ 8۰108

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛علیرضا صفرپور دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر عضو دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم دولت تدبیر و امید قادر به مدیریت مشکلات پیش آمده در خوزستان نیست، گفت: این درحالی است برخی از مشکلات پیش آمده در خوزستان قابل پیش بینی و کنترل است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: وظیفه اصلی دولت‌ها پیش بینی و کنترل مشکلات احتمالی است و باید زیر ساخت‌های مورد نیاز کشور را تامین کند، متاسفانه دولت نه تنها در این زمینه عملکرد مناسبی نداشته است حتی به حل مشکلات رخ داده نیز قادر نبوده و این درحالی است که این مشکلات که برای ما تبدیل به یک بحران شده‌اند در بسیاری از کشورها موضوعاتی حل شده و قابل کنترل هستند.

وی اضافه کرد: واقعا باید به مردم به خصوص مردم خوزستان حق داد که از دولت گله مند باشند چرا که می‌بینند زمانی که مردم در مشکلات به سر می‌برند دو تن از وزرا در ضیافت سفیر سوئد حضور داشتند.

صفرپور بیان داشت: در دولت دغدغه خدمت دیده نمی‌شود. دغدغه خدمت به این معناست که فکر و ذهن مسئولین همواره در جهت تامین نیازها و حل مشکلات مردم باشد نه اینکه در اختتامیه جشنواره فجر ردیف اول سالن را مسئولین دولتی نا مربوط از جمله آقای ظریف و خانم ابتکار و ملا داوودی پر کنند. آیا انقدر وضعیت مناسب است که مسئولین زمان خود را چنین می گذرانند.

وی تصریح کرد: هنوز یک برنامه مشخص و مدون توسط مسئولین از جمله مسئولین مرتبط یعنی وزیر نیرو و خانم ابتکار برای حل مشکلات مناطق مرزی از جمله خوزستان ارائه نشده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر عضو دفتر تحکیم وحدت گفت: یقینا مردم خوزستان اهمال و کم کاری دولت را حس می‌کنند و همین مسئله را دلیلی برای عدم ادامه فعالیت این دولت در چهار سال بعدی می‌دانند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت