شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار » مسئولان نباید تنها به صدور یک بیانیه بسنده کنند
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - اخبار مهم انجمن ها - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها

مسئولان نباید تنها به صدور یک بیانیه بسنده کنند

بهمن ۱۷, ۱۳۹۵ 8۰85

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، علیرضا صفر پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه تحریم‌های جدید آمریکا نتیجه غفلت از شروط ۹ گانه رهبر انقلاب در برجام است، گفت: توقف برجام تنها اقدام متقابل در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکاست.

صفرپور، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: دولت از لحاظ کردن شروط ۹ گانه رهبر معظم انقلاب در برجام کوتاهی کرد به همین دلیل امروز شاهدیم که آمریکا به عنوان دشمن دیرین انقلاب اسلامی اعمال تحریم های جدید را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه دلواپسان و دلسوزان نظام تذکرات لازم را در جریان مذاکرات هسته ای به تیم مذاکره کننده دادند اما متاسفانه غفلت صورت گرفت، افزود: پس از توافق هسته ای مسئولان مدعی بودند که با برجام دیگر هیچ تحریم جدیدی وضع نمی شود ولی تحریم های جدید اثبات می کند که اینگونه نبوده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده بودند که نباید فریب دشمن را بخوریم و به آنها اعتماد کنیم اما متاسفانه دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد کردند، گفت: تحریم های امروز نتیجه اعتمادی است که به دشمن شده است.

صفرپور تحریم های جدید آمریکا را نقض صریح برجام  دانست و افزود: مسئولان نباید تنها به صدور یک بیانیه بسنده کنند در واقع باید یک عمل متقابل انجام دهند و این عمل متقابل هم این است که اجرای برجامی که شروط رهبر انقلاب در آن لحاظ نشده را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به هر نحوی که شده می خواهد جلوی پیشرفت نظام  اسلامی را بگیرد، اظهار کرد: مسئولان آمریکا می گویند که از نظر هسته ای از ایران خیالمان راحت شده. الان ترس آنها از موشک های دوربردی است که بردشان به تلاویو می رسد. امروز به دنبال محدود کردن ایران در ساخت موشک های دوربرد هستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه امنیت کشور مدیون اقتدار نظامی است، گفت: برای همه مردم هم آشکار است که اگر این توان را از دست بدهیم دیگر چیزی را برای از دست دادن نداریم؛ از این رو دولت باید اقتدار نظام را در برابر زیاده خواهی های آمریکا حفظ کند. در هر حال کوتاهی در این زمینه موجب خدشه وارد شدن به اقتدار نظام می شود.

صفرپور بیان کرد: کسانی که آمریکا را بزک می کردند امروز شاهد بدعهدی این کشور هستند. البته برای کسانی که خباثت های این کشور در فتنه ۷۸ و ۸۸ را به یاد دارند این بدعهدی ها دور از انتظار نبود. در هر حال امیدواریم که مسئولان و کسانی که تلاش می کردند چهره دشمن دیرین انقلاب اسلامی را بزک کنند از رویکرد خصمانه آمریکا درس عبرت بگیرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت