چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 24 ساعت :
» اخبار » نشست میان دوره ای دفتر تحکیم وحدت در مشهد آغاز به کار کرد
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - اخبار مهم انجمن ها - پرونده - پرونده مهم - سرخط خبرها

نشست میان دوره ای دفتر تحکیم وحدت در مشهد آغاز به کار کرد

بهمن ۹, ۱۳۹۵ 8۰97

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت؛سی و سومین نشست میان دوره ای اعضای اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت، صبح امروز با حضور ۳۰۰ نفر از اعضای این اتحادیه در محل هتل الغدیر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

محمدحسین قائدشرف، دبیر دفتر تحکیم وحدت کشور در افتتاحیه این نشست که با حضور حجت الاسلام محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، با اشاره به تغییر خط مشی انجمن های اسلامی دانشجویان طی سال های اخیر، اظهار کرد: زحمات زیادی خرج شده تا تحکیم وحدت در اختیار جریان انقلابی باشد و سعی کرده ایم دفتر تحکیم وحدت دوباره در معرض نگاه رسانه ها قرار گیرد.

وی با بیان این که شعار این دوره نشست دفتر تحکیم وحدت، با توجه به نزدیک شدن فضای سیاسی کشور به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، «جمهوریت ناتمام؛ تکمیل خط امام» تعیین شده است، افزود: ما به راه خودمان اعتقاد داریم و برآیند ذهنی مان این است که برای ادامه راه انقلاب، نیاز به افرادی است که انقلابی عمل کنند و در برابر مشکلات بایستند.

قائد شرف خاطرنشان کرد: ما در سطح شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با مشکلات فراوانی مواجهیم اما این مشکلات روحیه ما را تضعیف نمی کند و در سالی که انتخابات را پیش رو داریم و در واقع شب قدر نظام اسلامی است، به راه خود ادامه خواهیم داد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت یادآور شد: جناح های وابسته به جریان غربگرا مدت هاست که فعالیت خود در دانشگاه را شروع کرده اند ولی متأسفانه جریان انقلابی آن طور که باید فعالانه عمل نکرده و باید رویکرد خود را اصلاح کند. آرامشی که امروز از جانب دفتر تحکیم وحدت شاهد هستید، آرامش قبل از طوفان است و ان شاءالله با حل شدن مشکلات، به طور جدی در دانشگاه ها نقش آفرینی خواهیم کرد.

وی در پایان خطاب به اعضای این اتحادیه دانشجویی اظهار کرد: خودتان را برای ترم آینده دانشگاه آماده کنید چرا که باید با عملیات روانی مقابله کنید و جریان ارزشی دانشجویی برای این رسالت باید در کف میدان دانشگاه ها حضور داشته باشد.

گفتنی است ادامه برنامه های سی و سومین نشست میان دوره ای دفتر تحکیم وحدت، عصر امروز با یک مناظره چهارجانبه میان ادوار جنبش دانشجویی پی گرفته شد و با برنامه های صبح و عصر یکشنبه با سخنرانی شخصیت هایی همچون حجت الاسلام حمید رسایی و علیرضا زاکانی، نمایندگان سابق مردم تهران در مجلس؛ صادق محصولی، وزیر کشور دولت نهم؛ لطف الله فروزنده، معاون پارلمانی دولت دهم،‌ادامه خواهد یافت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت