سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 23 ساعت :
» اخبار » مسولین به دنبال برنامه های احسنت گو هستند
تحکیم وحدت
اخبار - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

مسولین به دنبال برنامه های احسنت گو هستند

بهمن ۳, ۱۳۹۵ 9۰78

نرگس حسینی مسئول واحد تبلیغات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (عضو دفتر تحکیم وحدت) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران باید محلی برای زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب و طرح دغدغه های انسانی باشد که برنامه ثریا به معنای واقعی این مهم را با شعار «دیده بانی برای پیشرفت» انجام می‌دهد.

وی افزود: چندی است شاهد آن هستیم که این برنامه به جهت نقدهای گاه گاهی به دولت یازدهم تعطیل شده است و مسئولان در مواجهه با خواست مردم جهت ادامه پخش برنامه ثریا فقط وعده سر خرمن می‌دهند.

حسنی تاکید کرد: ما از دولت سوال داریم که آیا پذیرش نقد در دایره مسئولیت آن‌ها جایگاهی دارد؟ ما در دولت یازدهم عادت کرده‌ایم که به خواست مردم توجه نشود. روحانی شعار اعتدال سر می‌هد در حالی که این چنین رفتارهای قهرآمیز با منتقدان را بیش از هر زمانی در زمان ریاست جمهوری وی می‌بینیم. بهتر است دولت یازدهم را دولت شعارها بخوانیم!

این فعال دانشجویی افزود: مردم به تریبون‌هایی احتیاج دارند که به دنبال دغدغه‌های اصیل آن‌هاست و چه جایی بهتر از رسانه ملی، اما مسئولین به دنبال برنامه‌های احسنت گو هستند.

وی گفت: آقایان در جایی که بخواهند تقصیرها را از گردن خود ساقط کنند رسانه ملی را زیر نظر رهبری می‌خوانند در حالی که در گزینش برنامه ها دیدگاه رهبری را درنظر نمی‌گیرند.

حسنی افزود: ما از آقای علی عسکری درخواست و انتظار داریم هفته آینده برنامه ثریا طبق روال قبلی و بدون هیچ تغییری در سناریو آن به روی آنتن صدا و سیما رود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دهقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت