جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 29 ساعت :
» اخبار » دولت توان اندیشیدن به مشکلاتی چون «گورخواب‌ها» را ندارد
اخبار - پرونده - پرونده مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

دولت توان اندیشیدن به مشکلاتی چون «گورخواب‌ها» را ندارد

دی ۱۲, ۱۳۹۵ 8۰69

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، محمدحسین غیبیی دبیر اسبق واحد سیاسی دفتر تحکیم  ضمن انتقاد از سخنان اخیر مولاوردی مبنی بر اینکه کارتن‌خواب‌ها را باید عقیم کرد، بیان داشت: متأسفانه شاهد معضلاتی مثل گورخوابی و کارتن‌خوابی هستیم.

وی ادامه داد: توزیع ناعادلانه ثرو ت به این معنا است که مردم ایران سهم زیادی از کشور دارند اما هر کدام از سرمایه‌ها دست عده خاصی است در حالی که این سرمایه باید به طور صحیح بین مردم توزیع شود تا حداقل امکانات برای آنها مهیا شود.

غیبی تصریح کرد: نکته دیگر این است که توزیع عادلانه اطلاعات در کشور وجود ندارد که باعث ایجاد رانت برای عده‌ای خاص شده است. اگر توزیع درست ایجاد نشود برخی به نقطه‌ای می‌رسند که در وضعیت اقتصاد ناسالم به سمت زوال و نابودی می‌روند.

وی با اشاره به پدیده گورخوابی اظهار داشت: این پدیده نشان می‌دهد که عده‌ای در این جامعه با وجود زنده بودن مانند مردگان زندگی می‌کنند اما در مقابل برخی نیز از این فضای مسموم سیاسی به بی‌نهایت می‌رسند.

غیبی گفت: بدن جامعه مثل بدن انسان است اگر یکی از اعضا دچار مشکل شود بقیه جامعه باید بیاید و آن مشکل را حل کند لذا اگر ویروس و فسادی در جامعه است دولت به عنوان فرمان جامعه باید وارد عمل شود.

غیبی تصریح کرد: دولت اگر به جای برطرف کردن مشکلات مردم سیاسی بازی کند نمی‌تواند کارکرد اصلی خود را انجام دهد. این دولت توان اندیشیدن به مشکلاتی چون گورخواب‌ها را ندارد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت