جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 26 ساعت :
» اخبار » شعار های سلبی و ایجابی ۹دی که برگرفته از شعور عاشورایی بود، حفظ شود
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار مهم انجمن ها - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

شعار های سلبی و ایجابی ۹دی که برگرفته از شعور عاشورایی بود، حفظ شود

دی ۱۰, ۱۳۹۵ 6۰118

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)،حجتی پور، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  با بیان اینکه باید شعار های سلبی و ایجابی ۹دی که برگرفته از شعور عاشورایی بود،حفظ شود، گفت: شعار هایی که از یک طرف پایه های ولایت را قوی تر کرد و از طرفی با اعلام انزجار از فتنه گران داخلی و حامیان خارجیشان به خیال خام آنان پایان بخشید.

 

وی ادامه داد: مردم در آن روز با چشمان باز به صحنه آمدند و سر دادن چنین شعار هایی نشانده حد اعلایی از بلوغ بصیرتی بود.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشار ه به نقش جنبش دانشجویی در خلق حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: جنبش دانشجویی نیز در همان ابتدا اردو کشی های خیابانی به بهانه تقلب در انتخابات را محکوم کرد و چنین اقداماتی را کامل کردن پازل از پیش طراحی شده دشمنان دانست و بارها و بارها با روشنگری های خود در بدنه ی دانشجویی حقایق را بیان کرد.

 

حجتی پور تصریح کرد: بعد از یوم الله ۹ دی جنبش دانشجویی نقش پررنگ تری را ایفا کرد و با برگزاری سلسله جلسات و کرسی ها و گفتگو ها به خوبی مسئله فتنه و عوامل آن را زیر ذره‌بین قرار داد و کارنامه قابل قبولی در این برهه حساس برای خود رقم زد.

 

وی در پاسخ به این سوال که نقش فتنه در ایجاد تحریم های جدید علیه، نقش فتنه در نا امن کردن کشور و ایجاد شکاف اجتماعی چگونه است؟ بیان کرد: در پاسخ به این سوال شما را ارجاع می دهم به خاطرات خانم کلیتون که با صراحت بیان کردند،اعتراضات سال ۸۸ که رقم خورد،ما(کشور آمریکا) احساس کردیم که می توانیم تحریم ها را تشدید کنیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت