جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 03 - 29 ساعت :
» اخبار » هرچه سریعتر افرادی که در فتنه دخالت داشتند محاکمه شوند
اخبار - اخبار انجمن ها - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

هرچه سریعتر افرادی که در فتنه دخالت داشتند محاکمه شوند

دی ۹, ۱۳۹۵ 5۰160

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)، انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان به مناسبت یوم الله نه دی، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه تاکید شده است : ما به عنوان دانشجویان انقلابی انتظار و درخواست داریم که هرچه سریعتر افرادی که در این جریانات دخالت داشتند محاکمه شوند نه اینکه با پست ومقام دادن به عناصرو جهت دهندگان فتنه سعی در کتمان نقش آنها دراین واقعیت تلخ کنیم.

متن کامل این بیانیه به شرح است :

بسم الله القاصم الجبارین
با سلام و صلوات و درود بر روان پاک شهدا بخصوص شهدای جریان فتنه ۸۸

فتنه ای که هرگز از ذهن ها پاک نمی شود. فتنه ای که مسیر کج و منحرف شده ی یک اعتراض بود.اعتراض به اصل نظام نه به روند انتخابات. هدف ومقصودی که فتنه گران بی بصیرت دردل داشتند بهانه تجلی اش سیاست و انتخابات شد.واما  فتنه ای , کشور را به دلهره انداخت. فتنه ای که به ضرب وشتم  نیروی انتظامی و خسارت به اموال عمومی وبیت المال ختم نشد. فتنه ای که در آن عده ای را آتش می زدند و هلهله می کردند. فتنه ای که تنها به این حوادث ختم نشد و در روز عاشورا

با شکستن حرمت ارباب ادامه پیدا کرد. کف و دست و هلهله مدعیان خام فتنه ۸۸ اما بیش از پیش برای ما یادآورصحنه های کربلابود.

آری تاریخ تکرار می شود. تاریخ برای اهل تعقل چراغ منیریست برای در دام تاریکی ها ی حوادث نیافتادن. و اما شعله هایی که روز عاشورای حسینی پرچم های یاحسین.ع. علیه السلام عزاداران را دربرگرفت درسالروز ۹دی دامن کسانی راگرفت که به زعم خودشان کار را تمام شده میدیدند . هر که با آل علی علیه السلام در افتاد ورافتاد.
جمعیت چند میلیونی حماسه ی بزرگ روز ۹ دی را خلق کردند. وبا ولایت فقیه تجدید پیمان کردند و درس بزرگی به دشمنان و بیگانگان دادند.

حماسه ۹دی نقشه ی دشمنانی چون آمریکاوانگلیس که خود به دخالت های مستقیمشان درفتنه ۸۸ اعتراف کردند بر باد داد.

ما دانشجوهای انقلابی تا آخرین قطره ی خون خودمان از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دفاع می کنیم  چون به این سخن معمار کبیرانقلاب ایمان واعتقادراسخ داریم که برای درامان ماندن از دسیسه های دشمنان باید از ولایت فقیه پیروی وتبعیت کرد.و به دشمنان اخطار می دهیم که هنوز شمشیرهای ما در غلاف است و بترسند از روزی که با شمشیر برهنه به مبارزه با آنها برخیزیم.

درپایان ما به عنوان دانشجویان انقلابی انتظار و درخواست داریم که هرچه سریعتر افرادی که در این جریانات دخالت داشتند محاکمه شوند نه اینکه با پست ومقام دادن به عناصرو جهت دهندگان فتنه سعی در کتمان نقش آنها دراین واقعیت تلخ کنیم.

والسلام علیکم و رحمت الله

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت