چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 24 ساعت :
» اخبار » فتنه گران در پشت پرده نقاب سید، روحانی و آیت الله پنهان می شدند!
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار مهم انجمن ها - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

فتنه گران در پشت پرده نقاب سید، روحانی و آیت الله پنهان می شدند!

دی ۹, ۱۳۹۵ 5۰97

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه تحلیل خبری دفتر تحکیم وحدت)،سالار حدیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه زنجان با گرامیداشت فرارسیدن ایام ۹ دی تصریح کرد: نهم دی ماه درتاریخ پرفراز و نشیب انقلاب به معنای واقعی کلمه جاودانه است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه زنجان افزود: جاوید بودن این روز مرهون ایامی است که ما آن را نقطه ثقل تاریخ شیعه؛ یعنی عاشورا می دانیم.

وی افزود: فتنه انگلیسی-آمریکایی ۸۸ که بعید می دانم کسی امروز در فتنه بودن آن قضایا شکی داشته باشد، حوادث را طوری رقم می زد که اگر نبود حضورگسترده مردم در ۹ دی، شاید امروز لطمات جبران ناپذیری بر پیکره نظام و مردم وارد می شد.

این فعال دانشجویی دانشگاه زنجان اظهار داشت: حضورگسترده مردم هم از این جهت بود که اعلام کردند با احدی بر سر مقدسات خود شوخی ندارند.

حدیدی خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دی ۸۸ صراحتا اعلام کردند که اگر دستی بخواهد اعتقادات و مقدسات چندین هزار ساله مردم را ولو با رنگ و لعاب سیاسی نشانه برود، آن دست را قطع خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: آن روز فتنه گران وارد فضای جدیدی از اعتراض شدند و به قول خودمان ناشی گری کردند؛ چرا که اگر تا قبل از آن در پشت پرده نقاب سید، روحانی و آیت الله پنهان می شدند، حرفشان تا حدودی خریدار داشت؛ ولی پس اتفاقات دردناک روز عاشورا، اندک اعتبار خود را نیز از دست دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت