چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 24 ساعت :
» اخبار » خواست مردم انقلابی ایران برگزاری دادگاه علنی سران فتنه است.
اخبار - اخبار انجمن ها - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

خواست مردم انقلابی ایران برگزاری دادگاه علنی سران فتنه است.

دی ۹, ۱۳۹۵ 5۰68

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیل دفتر تحکیم وحدت)، انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به مناسبت یوم الله ۹ دی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است :

نهم دی ۸۸، ثمر سخن آن پیر بیدار جماران بود که پشتیبانی از ولایت فقیه را ضامن بقای نظام می‌دانست و این مردم شریف با هر سلیقه و‌نژاد و آیین باری دیگر به حمایت از این وطن عزیز برخواستند و از این گردنه تاریخی را نیز به سلامت عبور کردند و افسوس که مدعیان خط امام و رهبری علیرغم قیام ملی، هنوز هم سکوت پیشه کردند و مرز خود را با آشوبگران و تجزیه طلبان روشن نساخته‌اند، آنان که هنوز باور ندارند آن دست دسیسه گر سبز از پیکر نجس دشمنان قسم خورده این ملت در آمده و هدفشان نیست مگر سقوط این نظام اسلامی و تجزیه این خاک مقدس.
این مردم عاشورایی هرگز خون‌های به ناحق ریخته شده در خیابان‌های هشتاد و هشت و هتک عزای حسینی را از یاد نمی‌برند و تا ابد مسولیت آن تلاطم را به دوش کسانی می‌دانند که شعله توهم تقلب را روشن کردند.
و فغان افسوس و غریو غیرت ما از آن بلند است که پس از هفت سال، بانیان و حامیان آن حادثه شوم در مناصب و مصادر دولتی مدعی خدمت هستند؛ در حالی که عدم کفایتشان بر آحاد ملت محسوس شده است. مسئولینی که سعی دارند از آن آشوب سنگین تصویر یک اعتراض ساده و منطقی بسازند و حقیقت آن خیانت و خباثت را از ذهن مردم محو سازند و در صدد تبرئه و آزادی آن قاتلان جوانان و تجاوزکاران به نوامیس این ملت هستند.
حال در سالروز قیام سترگ ملت علیه وطن خواران و تجزیه طلبان، جنبش بیدار دانشجویی از مسئولین و موظفین این نظام مقدس اسلامی مطالبه می‌کنند:
منتخبان و معتمدان مردم در مجلس؛
چگونه افرادی که در کوره فتنه عیار خود را عیان ساخته‌اند و نالایقی و کوته نظریشان بر همگان به اثبات رسیده، از شما رای اعتماد می‌گیرند؟
ریاست جمهور؛
با تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص مرزبندی صریح با جریان فتنه، انتظار می‌بود دولت مدعی اعتدال از عوامل موثر در شورش‌های۸۸ برائت بجوید نه آنکه آنان را معاون و وزیر خود سازد. مطالبه دانشجویان از ریاست جمهور است که فارغ از تعارفات و باج طلبی‌های حزبی، این پرونده نابخشودنی را از شورای عالی امنیت ملی جهت پیگرد قضایی و سزای جزای حامیان و بانیان فتنه در اختیار دستگاه قضا دهند.
ریاست قوه قضائیه؛
خواست مردم انقلابی ایران برگزاری دادگاه علنی سران فتنه و رسیدگی شفاف به این پرونده بدون کوچک‌ترین ملاحظه و ترحم است. مادران و پدرانی که جوانان خود را با مشقت و زحمت تربیت و رشد داده بودند و جوانشان قربانی هوای نفسِ پست فطرتانِ فتنه گر شد، منتظر فرجام مسببین و عاملان اصلی این فاجعه دردناک هستند.
و نهیب نهایی ما به احزاب فاسد و ننگ پیشه است، آن کارگزاران منقضی و بربادرفته، آن اصلاح طلبان بی-آبرو شده، آن اعتمادملی‌های به اضمحلال رسیده و همه آنان که از غبارآلود کردن جامعه انتفاع می‌بردند؛
تا به کجا می‌خواهید این تشکل‌های یکبار مصرف را در دانشگاه‌ها بشورانید؟ تا کجا با ممنوع التصویری و شعار رفع حصر سرگرمشان می‌کنید؟ چرا سعی در خروج جنبش دانشجویی از مسیر آرمان و اهداف خود دارید و قشر جوان پویا را به این سیاسی بازی‌ها مشغول می‌کنید؟ تا کجا می‌توانید این جوانان را فریب دهید و از آن خائنان و یاغیان بت سازی کنید؟ بترسید از آن روز که این فریب خوردگان از دروغ و دغل‌هایتان آگاه شوند که آن روز نزدیک است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت