چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 24 ساعت :
» اخبار » درخواست واحد خواهران انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از وزیر علوم
اخبار - اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

درخواست واحد خواهران انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از وزیر علوم

آذر ۱۴, ۱۳۹۵ 6۰81

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، دفتر خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (دفتر تحکیم وحدت) طی نامه‌ای خواستار پیگیری جدی وزیر علوم در خصوص مجوز نشریه دفتر خواهران دفتر تحکیم وحدت شد.

در ابتدای این نامه آمده است: نیک مستحضرید که دفتر تحکیم وحدت، قدیمی‌ترین اتحادیه‌ی دانشجویی سراسر کشور، پس از فراز و نشیب‌های بسیاری که در طول سال‌های متمادی گذرانده، اکنون به ریل اصلی خویش، که امام خمینی (ره) برای این اتحادیه تصویر کرده بود، بازگشته است.

در ادامه تاکید شده است: در این راستا دفتر خواهران این اتحادیه‌ی انقلابی که متشکل از دانشگاه‌هایی از اقصی نقاط کشور می‌باشد، بر آن شد تا صدای دختران ایران اسلامی از تمامی فرهنگ‌ها را به گوش همگان تحت قالب نشریه‌ای برساند.

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: و ما دختران نخبه‌ی ایران در فضای خفقانی که نقش و حقوق زنان به درستی تبیین نشده به دنبال معرفی الگوی بانوی مسلمان ایرانی در سراسر کشور هستیم.

دفتر خواهران انجمن اسلامی دانگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرده است: اما هم اکنون مدت زیادی از درخواست مجوز دفتر خواهران تحکیم وحدت در راستای اجرای این عمل می‌گذرد و هیچ پاسخی  به این درخواست داده نشده است.

در ادامه این نامه تشریح شده است: حال چرا در دولت تدبیر و امید که همواره خود را از داعیه داران حمایت از حقوق زنان می‌داند، تلاش برای اخذ مجوز به درهای بسته خورده است؟ و چرا از سوی مسئولینی که صدایشان در دفاع از حقوق زنان و دختران این مرز و بوم همواره بلند بوده، هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است؟

در پایان این نامه آمده است: دفتر خواهران انجمن اسلامی امیرکبیر (تاسیس ۱۳۴۲) به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اعضای این اتحادیه مراتب اعتراض خود را به این روند اعلام داشته و خواستار پیگیری جدی و سریع این مقوله می‌باشیم.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت