شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 20 ساعت :
» اخبار انجمن ها » ملت ایران از نعمت تاریخ ناطق بهرمند است
مرگ بر آمریکا
اخبار انجمن ها - اخبار برگزیده - سرخط خبرها - مصاحبه - مصاحبه ها - مصاحبه های مهم

ملت ایران از نعمت تاریخ ناطق بهرمند است

آبان ۱۶, ۱۳۹۵ 6۰62

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، علی غبیشاوی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (دفتر تحکیم وحدت) در خصوص روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی گفت: ۱۳ آبان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روز نام آشنایی هست اما مهم‌ترین آن به تعبیر امام راحل انقلاب دوم و تسخیر سفارت شیطان بزرگ است.

وی ادامه داد: از ۱۳ آبان سال ۱۳۴۷ تا ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ شاهد افزایش نفرت مردم ایران علیه ایالات متحده آمریکا می‌باشیم و با عنایت خداوند این نفرت روز به روز افزایش یافته و الان جهانیان شعار مرگ بر آمریکای ایران را شعار انقلاب خود می‌نامند.

این فعال دانشجویی گفت: متاسفانه می‌بینیم عده‌ای مخلص آمریکا و عاشق آمریکا در دانشگاه‌های انقلابی ایران به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند این افراد یا استحمار شده‌اند یا واقعا نادانند که حقیقت انقلاب ایران را نمی‌دانند و ذات انقلاب ایران را متضاد دشمنی با آمریکا معرفی می‌کنند.

غبیشاوی افزود: ابرقدرت پوشالی دنیا خودش می‌داند چه جایگاهی در دل مردم کشور ایران دارد، به واقع آگاه هست که خروجی راهپیمایی‌ها و انتخابات مردم ایران همگی جهت مالیدن بینی آمریکا به خاک است این دست و پا زدن‌ها فقط باعث رسوایی بیشتر آن‌ها می‌شود که نتیجه آن تقویت مرگ بر آمریکا هست.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان افزود: دانشگاه‌ها و مدارس باید سرشار از آگاهی نسبت به اقدامات مغرضانه آمریکا علیه ایران باشند. مسئولان موظف هستند که تاریخ دشمنی آمریکا در قبال ایران را برای نسل جوان انقلابی و تازه نفس ایرانی شرح دهند چون هرکجا که ازآگاهی ما کم شده است از همان نقطه ضربه خورده‌ایم.

غبیشاوی در پایان گفت: خوشبختانه ملت ایران از نعمت تاریخ ناطق بهرمند است، و این لطف خداوند است رهبری حکیمانه پیشوای این ملت است و مقتدرانه در مقابل کسانی که راه امام و انقلاب را تحریف می‌کنند ایستاده است. جوان انقلابی هم همین را می‌خواهد و در این راستا فرمایشات ولی امر را لبیک می‌گوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت