پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 18 ساعت :
» اخبار » مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست
اخبار - اخبار مهم انجمن ها - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم

مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست

آبان ۱۵, ۱۳۹۵ 7۰202

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ بیانیه دانشجویی راهپیمایی ۱۳ آبان از سوی علی‌رضا صفرپور، دبیر انجمن اسلامی اسلامی دانشگاه امیرکبیر(تحکیم وحدت) به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران قرائت شد.

در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران و بارقه‌های پیش و پس از آن، آغازی بود بر پایان پیکره پوسیده تمدن و تفکر مادی غرب و فرزندان خمینی کبیر به کرات و از آن جمله در سیزدهم آبان ماه سال ۴۳،۵۷و۵۸ نشان دادند که بهای عدالت طلبی، استقلال خواهی و آزادی و آزادگی را باید با مبارزه پرداخت.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: امروز آمریکای تروریست‌پرور که با خوی تجاوز طلبی و سلطه جویی عجین شده و با مداخله آشکار در امور کشورهای اسلامی و ملت‌های مستضعف فتنه جویی می‌کند، کماکان نماد اتم استکبار است و اگر «عزت، حکمت و مصلحت» سرلوحه ارتباط با آمریکایی که چه با تقابل و جنگ افروزی و چه با تعامل و ایجاد تغییر، آمالی جز غارت هستی بشریت نداشته است نباشد، دستاوردی جز خسارت محض نخواهیم داشت. چرا که به حکم قران کریم آنها مرزی جز عدول از تمامی ارزش‌های دینی ما نمی‌شناسند. پس آیا راهی جز مبارزه باقی می‌ماند؟

در این بیانیه اینگونه آمده است: مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست و آنها که تصور می‌کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفان و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد با الفبای مبارزه بیگانه‌اند و آنهایی هم که تصور می‌کنند سرمایه داران و مرفهان بی‌درد با نصیحت، پند و اندرز متنبه می‌شوند و به مبارزان راه آزادی پیوسته یا به آنان کمک می‌کنند آب در هاون می‌کوبند.

در بیانیه دانشجویی ۱۳ آبان اعلام شد: بحث مبارزه و رفاه و سرمایه، بحث قیام و راحت طلبی، بحث دنیا خواهی و آخرت جویی دو مقوله‌ای است که هرگز با هم جمع نمی‌شوند و تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.

در این بیانیه عنوان شد: ملت بزرگ ایران و مسئولان دلسوز نظام آگاه باشند که مبارزه با استکبار جهانی مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی است و اشرافیت داخلی که بویی از قیام و مبارزه نبرده‌اند بدانند که خواسته یا ناخواسته نماینده استکبار جهانی در داخل کشورند و علت سازش طلبی خود را بفهمند. جنگ ما جنگ عقیده است، مروجین اسلام امریکایی که ارزش‌های انقلاب را هدف قرار داده‌اند بدانند که از تیررس انقلابیون مکتب خمینی(ره) در امان نخواهند ماند.

دانشجویان در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و عرض ارادت خدمت پدیدآورندگان آن و شهدای این راه مقدس و همچنین قدردانی از حضور شکوهمند ملت غیور ایران، یادآور شدند که سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبران است و اعلام کردند که تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت