شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » نصب بردهای «وعده‌های روحانی» بصورت هماهنگ در دانشگاه‌های کشور
اخبار - اخبار برگزیده - پرونده - پرونده مهم - مصاحبه - مصاحبه ها

نصب بردهای «وعده‌های روحانی» بصورت هماهنگ در دانشگاه‌های کشور

آبان ۱۲, ۱۳۹۵ 6۰97

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ماهره عزیزی عضو شورای مرکزی اتحادیه تشکیلات دفتر تحکیم وحدت  گفت: آقای روحانی با وعده‌های فراوان اقتصادی روی کار آمد و تحقق این وعده‌ها را هم در تغییر سیاست خارجه عنوان کرد ولی امروز که به پایان دوره ریاست جمهوری دولت یازدهم نزدیک می‌شویم می‌بینیم که تقریبا هیچ یک از این وعده‌ها عملی نشده‌اند.

photo_2016-11-11_12-52-55

عزیزی تاکید کرد: روحانی باید نسبت به وعده‌های محقق نشده‌اش پاسخگو باشد. وعده‌هایی که سطح انتظار مردم را بسیار بالا برد. سیاست خارجه دولت یازدهم نه تنها گشایش اقتصادی به همراه نداشت بلکه صدمات و خسارات فراوانی در سایر بخش‌ها به ملت ایران تحمیل کرد.

وی افزود: بردهای هماهنگ «وعده‌های روحانی» برنامه واحد سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت است. به این صورت که هر هفته یکی از وعده‌های آقای روحانی که عمدتا اقتصادی هستند آماده می‌شود و دفاتر عضو دفتر تحکیم در سراسر کشور آن را در بردهای خود نصب می‌کنند. تعدادی از تشکهای انقلابی دیگر خارج از اتحادیه نیز با استقبال از این کار, بردها را در دانشگاه‌های خود نصب کردند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه در بعضی دانشگاه‌ها مسئولین مانع از نصب بردها شده و یا بعد از نصب، مسئولین تشکلها احضار شد‌ه‌اند.

عزیزی ادامه داد: هدف از این برنامه یادآوری به قشر دانشجو و همراه ساختن آنها در پیگیری مطالبات به حق است که عموما در گیر و دار بازی‌های سیاسی به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی با اشاره به سوالات متعددی که از رئیس جمهور در رابطه با وعده‌های دولت وجود دارد، گفت: آقای روحانی پیش از آنکه بخواهد به دور دوم ریاست جمهوری بیندیشد باید به تک تک این سوالات پاسخ دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت