پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 25 ساعت :
» اخبار » امروز قزوین چنان بنفش‌پوش بود که از کره ماه یک لکه بنفش دیده می‌شد!
اخبار - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم

امروز قزوین چنان بنفش‌پوش بود که از کره ماه یک لکه بنفش دیده می‌شد!

مهر ۷, ۱۳۹۵ 6۰68

 

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)، مجتبی بختیاری، دبیر واحد سیاسی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، خدا را شاکریم که رئیس جمهور بعد از سه سال و اندی پا به عرصه قزوین نهاد و بعد از چرخ های کارخانجات، چرخ ماشین رئیس جمهور نیز در این شهر از حرکت ایستاد و به شهر قزوین تشریف آمدند.

 

وی افزود: در حالی که فقط چند ماه تا انتخابات جدید مانده و شهرک های صنعتی البرز و کاسپین و … که از بیکاری بر روی دودکش کارخانجات شان پرندگان اسکان کرده اند، حالا آمده و بعد از سه سال وعده گشایش می دهند و حتی قبل از سفر عده ای یک تریبون بنفش در دانشگاه علم می کنند و بعد از سه سال خفقان ما دوباره توانستیم به پشت تریبون بفنش رنگ برویم و حرف بزنیم.

 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان امام خمینی قزوین تصریح کرد: قزوین را چنان بفنش پوش کرده اند که اگر از کره ماه به نقشه ایران نگاه کنید، یک لکه بنفش را بر روی نقشه می بینید. به طوری که هنوز انتخابات شروع نشده قزوین را طوری کرده اند که انگار انتخابات است و روحانی تنها نماینده استان قزوین می باشد؛ به طوری که در مدارس، دانشگاه و ادارات کارت دعوت به دیدار به همراه ناهار داده اند.

 

بختیاری ادامه داد: البته اگر این هزینه های نجومی را خرج شهرک های صنعتی می کردند و چرخ کارخانه هایی را می چرخاندند، قطعا مردم استان قزوین هم طعم رفاه را می چشیدند؛ حالا به نظر شما این سفر در سال چهارم منتهی به انتخابات استانی – مردمی است یا انتخاباتی؟!

 

وی تصریح کرد: نکته آخر اینکه متاسفانه دیدار روحانی یک دیدار انتخاباتی بود و متاسفانه اجازه ارتباط با عموم برای مردم مهیا نشد.

 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان امام خمینی قزوین خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که نام عده ای از فعالان فرهنگی و نخبگان علمی از طریق نهادهای ذیربط و ذی صلاح به وی ارائه شده؛ ولی به دلایل نامشخص و شاید هم بتوان گفت مشخص روحانی از پذیرفتن آنها امتناع کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت