جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :
» اخبار » اکنون اتحادیه «دفتر تحکیم وحدت» در همان خط انقلابی و اسلامی خود قدم بر می دارد
اخبار - اخبار برگزیده - بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - تحکیمی ها - تحکیمی ها مهم - سرخط خبرها

اکنون اتحادیه «دفتر تحکیم وحدت» در همان خط انقلابی و اسلامی خود قدم بر می دارد

شهریور ۱۳, ۱۳۹۵ 7۰133

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛ علی بیانی، دبیر سابق اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در خصوص عدم رسیدگی به درخواست تاسیس انجمن های اسلامی، خطاب به عارف نامه ای منتشر کرد.

متن کامل این نامه را می توانید در زیر مطالعه نمایید :

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر عارف
نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام، حضرت عالی در روز پنجشنبه و در جلسه ای فرموده بودید که چرا وزارت علوم به درخواست تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی پاسخ نمی دهد و البته به موارد دیگری نیز اشاره کردید که چون در تخصص اینجانب نیست پاسخ آنها را به متخصصین واگذارم می کنم.
اما در مورد در خواست جنابعالی باید عرض شود که اتحادیه انجمن های اسلامی دانمشجویان زمانی که شما جهت ادامه تحصیل در آمریکا حضور داشتید با حضور اکثریت انجمن های اسلامی دانشجویان و در محضر امام خمینی (ره)  و به فرمان ایشان تشکیل شد که نام «دفتر تحکیم وحدت» نیز به احترام کلام امام (ره) به عنوان نماد این اتحادیه قرار گرفت.
البته این اظهار نظر شما در نادیده گرفتن قدیمی ترین اتحادیه دانشجویی اولین  نبوده و قطعا آخرین هم نخواهد بود چرا که ما به عنوان پرچمدار جنبش دانشجویی عادت کرده ایم از جانب جریان ها و افراد سیاسی به چشم ابزار دیده شویم و می دانیم که دلسوزی جریانات سیاسی هیچ نفعی برای جنبش دانشجویی نخواهد داشت.
اما جهت یادآوری به محضرتان عرض می کنم دفتر تحکیم وحدت در برهه ای از تاریخ مورد سوء استفاده جریان متبوع شما قرار گرفت همان جریانی که پس از اتمام پروژه خود و منحرف کردن جریان اصیل «دفتر تحکیم وحدت» طرح انحلال این مجموعه انقلابی را در پیش گرفت که با همت دانشجویان انقلابی درون مجموعه  – که با تلاش رسانه ها و عناصر جریان منتسب به شما  به حاشیه رفته بودند -این طرح ناکام ماند و اکنون اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور «دفتر تحکیم وحدت» در همان خط انقلابی و اسلامی خود قدم بر می دارد.
در پایان لازم است تذکری به شما عرض کنم که با توجه به جایگاه حضرت عالی در مجلس شورای اسلامی و بازتاب صحبت های شما در محافل مختلف، قبل از ایراد سخنرانی حتما در موضوعات تحقیق و مشورت های لازم را انجام دهید.

علی بیانی دبیر سابق تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور(دفتر تحکیم وحدت)

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت