چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 24 ساعت :
» بیانیه ها » بیانیه » انجمن اسلامی سیرجان: دولت یازدهم ضمن لغو این تحریم از پیشگاه ولی امر مسلمین جهان عذر خواهی کند
بیانیه - بیانیه ها - بیانیه های مهم - سرخط خبرها

انجمن اسلامی سیرجان: دولت یازدهم ضمن لغو این تحریم از پیشگاه ولی امر مسلمین جهان عذر خواهی کند

شهریور ۱۶, ۱۳۹۵ 6۰80

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (دفتر تحکیم وحدت) در پی تحریم سپاه انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از نهادهای انقلابی توسط برخی بانک­‌های داخلی بیانیه­‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسمه تعالی

در زمانیکه انقلاب و روح انقلاب بیش از پیش در خطر است، دولت تدبیر و امید سیاست ارتباط با آمریکا را در پیش گرفته است، پیشرفت را همکاری با کدخدا می­دانند و ابهت را در دستان سرطان زمان می‌­بینند. سیاستی که در عمر سه ساله دولت بارهای متعدد اجرا شده است.

بعد از مذاکرات طولانی دولت یازدهم با آمریکای جنایتکار هر روز شاهد بستن قراردادهای متعددی می­‌باشیم که هر کدام خسران ویژه خود را بر جای گذاشته است و برنامه‌های اجرایی کشور تحت الشعاع این رابطه قرار گرفته است.

متاسفانه با خبر شدیم که بعضی از بانک­‌های تحت نظارت دولت “تدبیر و امید” جهت خشنود کردن آمریکا و برای آنکه مورد الطاف دستان این کشور دیکتاتور قرار بگیرند در اقدامی کورکورانه دست به تحریم نهاد ارزشی، دلسوز، زحمت کش و انقلابی سپاه زده­‌اند.

کسانی که اقدام به این کار کرده­‌اند احتمالا آرامش خاطر و امنیت بیش از اندازه­ موجود در کشور را مدیون سپاه نمی­‌دانند. فراموش کرده‌اند اگر سپاه از مرزهای این کشور محافظت نمی­کرد آنها باید الان پذیرای موشک­‌ها و بمب­‌های آمریکایی باشند. عجیب است الفبای قدردانی از این نهاد زحمت کش را ندانسته و دست به اقدامی ناشایست زده­‌اند.

دولت یازدهم در سریع ترین زمان ممکن ضمن لغو این تحریم و عذرخواهی به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان، سپاه پاسداران و مردم فهیم انقلابی ایران با عوامل این کار برخورد جدی کرده و فورا مدیران مربوطه را تنبیه و اخراج نموده، شاید که خشم مردم انقلابی فرو نشیند.

و السلام علی من اتبع الهدی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (عضو دفتر تحکیم وحدت)

به این نوشته امتیاز بدهید!

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت