جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 19 ساعت :

آرشیو ماهانه : خرداد ۱۳۹۶

اخبار اخبار برگزیده تحکیمی ها سرخط خبرها مصاحبه مصاحبه ها

اتفاقات اخیر در داخل کشور مایه وحدت افکار و سلایق مختلف فکری و سیاسی شده است

خرداد ۳۰, ۱۳۹۶۰ 89

بدون تردید وحشت و اضطرابی که در محافل غربی صهیونیستی و کشورهای تحت حمایت آنها به وجود آمده بسیار بیشتر از گروهک دست نشانده شان است و این از بهت و درماندگی‌ که در سخنان مقامات و موضع گیری رسانه‌هایشان وجود دارد، کاملا آشکار است.

اخبار اخبار برگزیده تحکیمی ها سرخط خبرها مصاحبه مصاحبه ها

گزارشی از یک دیدار به یاد ماندنی…

خرداد ۳۰, ۱۳۹۶۰ 98

دختران مذهبی فعال دانشجویی این را می‌دانند که اولویت اول یک خانم، خانواده اوست. از سویی همه کسانی که فعال هم هستند، همسران همراهی دارند که درکشان می‌کنند. این نیازمند مدیریت و خودباروی و درک شرایط توسط همسر است که این اتفاق تاکنون افتاده است.

اخبار اخبار انجمن ها اخبار برگزیده پرونده پرونده مهم سرخط خبرها

از خواب غفلت گونه ی آقایان ارزشی تا ضرورت توجه ویژه به جایگاه خانواده

خرداد ۱۷, ۱۳۹۶۰ 534

آقاجان! ما را فرمان دادید که الگوی زن مسلمان ایرانی را به همگان معرفی کنیم. وقتی اکثر آقایان ارزشی جامعه چنین الگویی را باور ندارند و در مقابل تحقق آن ایستادگی می کنند ، تکلیف ما چیست؟

اخبار اخبار انجمن ها اخبار مهم انجمن ها تحکیمی ها سرخط خبرها

نمایندگان تشکل های دانشجویی برای ایراد سخنرانی در محضر معظم له مشخص شدند

خرداد ۱۷, ۱۳۹۶۰ 70

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه اطلاع رسانی دفتر تحکیم وحدت)؛در آستانه دیدار رمضانیه رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، نمایندگان تشکل های دانشجویی برای ایراد سخنرانی در محضر معظم له مشخص شدند. بر این اساس، زهرا سادات رضوی علوی، مسئول دفتر خواهران دفتر تحکیم نماینده دفتر تحکیم وحدت؛ محمد امین سلیمی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور نماینده بسیج دانشجویی؛  متین منتظمی، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان؛ ابوالفضل مظاهری، […]

اخبار اخبار انجمن ها تحکیمی ها تحکیمی ها مهم سرخط خبرها

بیانیه مطالبه گری شفافیت و رسیدگی به اتهامات منتشر شده در زمان تبلیغات انتخاباتی

خرداد ۵, ۱۳۹۶۰ 67

در عهدنامه مالک اشتر نسبت به کارگزاران خائن چنین دستور می دهند:«...اگر یکی از آنان دست به خیانت زد و گزارش بازرسان تو هم آن خیانت را تأیید کردند، به همین مقدار گواهی قناعت کرده، او را با تازیانه کیفر کن، و آنچه را که از اموال در اختیار دارد از او باز پس گیر، سپس او را خوار دار و خیانت کار بشمار و قلاده بدنامی به گردنش بیفکن.»

اخبار برگزیده تحکیمی ها سرخط خبرها

آیا سایه جنگ برداشته شده است؟

خرداد ۴, ۱۳۹۶۰ 76

ترامپ در حالی قرارداد فروش ۱۱۰ میلیارد دلار جنگ افزار مدرن با کشور عربستان را منعقد کرد و تلویحا ایران را، شیطان تروریسم نامید که تفکر منفعلانه حاکم بر دستگاه دیپلماسی ما در کوران ‌تبلیغات انتخاباتی به قوای نظامی خود تهمت میزد که برای بر هم زدن برجام‌ بر روی موشک هایش شعار می نویسد!

اخبار انجمن ها تحکیمی ها تحکیمی ها مهم سرخط خبرها

رجوع به مکتب خمینیسم_خامنه ایسم، علاج کار جوان مومن وانقلابی

خرداد ۴, ۱۳۹۶۰ 67

به یاد می آورم جمله ای ارزشمند از بزرگی را که می فرمود: موج دریا می آید و می رود. فانی است. خروشان و با قدرت می آید، یا به ساحل ماسه ای می رسد و خیلی آسان تبدیل به عدم می شود و یا به صخره می خورد و با ضربه ای محکم تر به عقب باز می گردد.

اخبار اخبار انجمن ها تحکیمی ها دسته‌بندی نشده

اعضای چهارمین دوره شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه(دفتر تحکیم وحدت)

خرداد ۴, ۱۳۹۶۰ 653

به گزارش تحکیم نیوز(پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وخدت)، اعضای چهارمین دوره شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه (دفتر تحکیم وحدت) پس از برگزاری اتخابات در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه و همچنین اولین جلسه شورای مرکزی به صورت زیر اعلام شد: آقای احسان آقازیارتی فراهانی دبیر خانم حنانه عباسی نائب دبیر خانم ملیحه مولودی مسول تشکیلات آقای علی عارفی مسول فرهنگی آقای امیرحسین جوان مسول سیاسی خانم زهرا رستمی تبلیغات و روابط عمومی […]

اخبار اخبار انجمن ها تحکیمی ها سرخط خبرها

معرفی شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

خرداد ۴, ۱۳۹۶۰ 99

به گزارش تحکیم نیوز (پایگاه خبری تحلیلی دفتر تحکیم وحدت)، علیرضا صفرپور دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ضمن معرفی شورای مرکزی جدید انجمن، اظهار کرد این تشکی در سال ۹۵ نیز به عنوان بزرگترین تشکل دانشگاه امیرکبیر اعلام شد. صفرپور تصریح کرد: به لطف خداوند متعال انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان(تاسیس۱۳۴۲ – عضو دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید و اعضای شورای مرکزی به شرح زیر خدمتتان اعلام می گردد […]

×
ورود / عضویت